Artikelen

Peugeot official partner ABN AMRO WTT

Peugeot is vanaf dit jaar officieel partner van het ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam Ahoy. Het automerk lanceert daarbij een spraakmakende contentcampagne: "A ride with Frank”.

Meer geld vanuit VriendenLoterij

56,6 miljoen euro gaat er in 2017 naar Nederlanders die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. In vergelijking met vorig jaar is er vanuit de VriendenLoterij 3,7 miljoen euro meer beschikbaar voor goede doelen.

EK 2017 en WK 2019 3x3 basketball naar Amsterdam

De Nederlandse Basketball Bond, TIG Sports en House of Sports mogen van de internationale basketballbond FIBA in 2017 de Europese kampioenschappen en in 2019 de Wereldkampioenschappen 3x3 basketball in Amsterdam organiseren. Dat heeft FIBA Executive Director Europe Kamil Novak op een persconferentie in de ambtswoning van Amsterdam bekend gemaakt.

Pepsi en Samsung sponsoren Funsports Xperience

Van woensdag 8 t/m zondag 12 maart vindt gelijktijdig met de HISWA in RAI Amsterdam de eerste editie van de Funsports Xperience plaats. Het event wordt gesponsord door Pepsi en Samsung en richt zich op water- en landgerelateerde funsports zoals kite-, wind-, golfsurfen, wakeboarden, skimboarden, SUP-pen, BMX'en en skateboarding.

ASICS en de Atletiekunie tekenen voor vier jaren bij

Tijdens de AA Drink Nederlandse Kampioenschappen Indoor Atletiek in Omnisport Apeldoorn hebben ASICS en de Atletiekunie opnieuw een vierjarige overeenkomst getekend.

FOX Sports en Keuken Kampioen op zoek naar de kampioenen

Vanaf vandaag lanceren Keuken Kampioen en FOX Sports de campagne KampioensKoorts. Voetbalteams die in de race zijn voor het kampioenschap maken kans op een live kampioenswedstrijd op FOX Sports.

Ajax en eMense openen speciale “eRoom

AFC Ajax NV en eMense openden gisteren een eRoom. De Ajax eRoom gaat het nieuwe digitale trainingsveld worden voor de onlangs opgezette eSports-divisie binnen de club.

Payt komend seizoen hoofdsponsor FC Groningen

Vanaf komend seizoen is Payt de nieuwe hoofdsponsor van FC Groningen. De club is met het Groningse softwarebedrijf een verbintenis voor twee seizoenen overeengekomen, met een optie op nog een derde contractjaar.

Jumbo herhaalt Jumbo Familie Racedagen

Na het succes van vorige zomer organiseert Jumbo Supermarkten in samenwerking met Circuit Park Zandvoort en Verstappen Management dit jaar wederom de Jumbo Familie Racedagen, ‘driven by Max Verstappen’.

Hoe inspelen op dalende sponsorinkomsten bij BVO’s?

Sponsoring vormt de grootste inkomstenbron voor de Nederlandse Betaald Voetbal Clubs. KNVB Expertise ziet echter wel een dalende trend in de sponsorinkomsten de afgelopen jaren.

Grolsch/De Klok Dranken en De Graafschap tekenen nieuwe overeenkomst

Betaald voetbalorganisatie De Graafschap en Koninklijke Grolsch/De Klok Dranken hebben maandagavond 6 februari voorafgaand aan de wedstrijd tegen SC Cambuur, hun samenwerking voor de komende jaren bekrachtigd.

SL Benelux, Androidworld en IGN Benelux samen als eMense Group

ESL Benelux, onderdeel van de wereldwijde eSports marktleider ESL en uitgever Media Lizard, o.a. bekend van Androidworld, IGN Benelux en AskMen Benelux, slaan de handen ineen.

ING Players Escort Best of Belgium

ING België heeft donderdag bij de Belgian Sponsorship Awards de Best of Belgium Award gewonnen met de ING Players Escort. Daarmee gaat de case ook meedingen naar de beste sponsorcase in Europa.

ADO Den Haag heeft nieuwe rugsponsor

ADO Den Haag heeft een nieuwe rugsponsor gevonden: Lions Dive & Beach Resort. Het populaire hotel op Curaçao zal in ieder geval tot het einde van dit seizoen op de rug van het tenue van ADO Den Haag prijken.

KNHB en La Place verlengen samenwerking

La Place heeft het contract verlengd met de KNHB. De foodserviceformule is official supplier op internationale hockeyevenementen van de KNHB tot eind 2020.