Artikelen

VDL Groep hoofdsponsor Indoor Brabant

VDL Groep is toegetreden tot de hoofdsponsors van Indoor Brabant.

NOC*NSF heeft nieuwe kledingsponsor

Een paar dagen nadat Asics liet weten dat het de sponsoring van NOC*NSF na 22 jaar beëindigt, kan de sportkoepel een nieuwe kledingsponsor presenteren. Komende donderdag wordt bekend wie TeamNL komende periode gaat kleden.

Lette directeur marketing bij Heineken Nederland

Heineken Nederland heeft David Lette (40) benoemd als directeur marketing. Lette volgt Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als directeur marketing Heineken Brazilië.

AkzoNobel, Boijmans van Beuningen en Boskalis toegevoegd aan jaarcongres

AkzoNobel, Museum Boijmans van Beuningen en Koninklijke Boskalis Westminster zijn toegevoegd aan de line-up van sprekers voor het Sponsorreport Jaarcongres op 13 april.

Fleurop sponsort Bruiloften en Partijen

Fleurop en RTL gaan samenwerken voor het nieuwe RTL 4-programma Janzen & Van Dijk: Voor al Uw Bruiloften en Partijen. In dit programma nemen stellen met een (stiekeme) huwelijkswens het tegen elkaar op, met als inzet een droombruiloft.

Arena en KNZB vernieuwen partnership tot Tokio 2020

Arena heeft de sponsorovereenkomst met de KNZB vernieuwd tot en met de Olympische Spelen in Tokio in 2020. Arena is de officiële sponsor van de KNZB en kledingsupplier van de vier disciplines zwemmen, schoonspringen, waterpolo en synchroonzwemmen.

Asics en NOC*NSF beëindigen samenwerking

Na 12 Olympische spelen komt er een einde aan de samenwerking tussen ASICS en NOC*NSF. Beide partijen hebben met wederzijds respect en in goede harmonie besloten hun partnership na 22 jaar te beëindigen.

ABN AMRO en Fonds Gehandicaptensport verlengen samenwerking

Voor de finale van het ABN AMRO World Wheelchair Tennis Tournament (WWTT) hebben ABN AMRO en Fonds Gehandicaptensport de samenwerking verlengd tot en met 2018.

Samenwerking Nereus en coachpartner Evi Van Lanschot verlengd

Coachpartner Evi Van Lanschot heeft bijgetekend voor 2017 als sponsor van Nereus.

Bavaria en Tim Lips starten eerste commerciële paardensportploeg

Drievoudig Olympisch eventingruiter Tim Lips en voormalig bondscoach van het Nederlands Eventingteam Martin Lips kondigen samen met Bavaria 0.0 de start van de eerste commerciële ploeg ooit in de hippische sport aan.

Deelnemers BankGiro Loterij zorgen voor recordbedrag

Via de deelnemers van de BankGiro Loterij kan de loterij dit jaar een recordbedrag van 66,9 miljoen euro verdelen onder 66 organisaties die werken op het terrein van cultuur en monumentenzorg in Nederland.

Asito hoofdsponsor Heracles Almelo E-Sport

Met het aantrekken van Asito als hoofdsponsor ziet Heracles Almelo de ontwikkelingen van E-Sport versnellen. Morgen ondertekenen Asito en Heracles Almelo het contract in bijzijn van Bryan Hessing, fulltime E-Speler van de club. Asito wil met het sponsorschap een jongere doelgroep bereiken.

Amsterdam ArenA focust met BAM op innovatie in technisch beheer en onderhoud

BAM heeft founderovereenkomst met Amsterdam ArenA verlengd tot 2026. BAM Bouw en Techniek en Honeywell worden strategische innovatiepartners van de Amsterdam ArenA voor alle techniek. Onderdeel van de overeenkomst vormt de aanleg van een nieuw gebouwmanagementsysteem voor het management van de technische systemen in het stadion.

Puma wordt kledingsponsor FC Groningen

FC Groningen speelt vanaf het seizoen 2017/2018 in Puma kleding. De club en het sportmerk hebben een contract getekend voor vier jaar.

Fans Eredivisieclubs steunen met recordbedrag jeugdopleiding

De 18 Eredivisieclubs kunnen dankzij hun supporters dit jaar een recordbedrag van in totaal ruim 4 miljoen euro voor de eigen jeugdopleidingen verdelen.