Artikelen

OneCasino treedt toe tot hoogste partnersegment van VVV-Venlo

VVV-Venlo verwelkomt OneCasino in het hoogste partnersegment van de club. Vorige maand zijn VVV en OneCasino tot een overeenstemming gekomen over een partnership met een duur van twee seizoenen. Voor de twee aankomende seizoenen zal OneCasino zichtbaar zijn op verschillende prominente exposure posities in Covebo stadion - De Koel -.

TikTok official mediapartner European Para Championships

Entertainmentplatform TikTok heeft zich als Official Media Partner verbonden aan de European Para Championships. De eerste editie van het multisportevenement vindt van 8 tot 20 augustus plaats in Rotterdam. Gedurende die periode strijden atleten in tien verschillende sporten om de Europese titels.

Zemovi hoofdsponsor AZ Vrouwen

AZ heeft Zemovi, een bedrijf voor elektrisch opladen, als hoofdsponsor van het hernieuwde AZ Vrouwen-elftal aangekondigd. Het contract tussen beide partijen is vrijdagochtend in het AFAS Stadion ondertekend. De nieuwe toetreder op de Nederlandse EV charging markt heeft zich voor minstens twee jaar verbonden aan de vrouwenvoetbaltak van AZ en de komende jaren zal deze samenwerking verder worden geïntensiveerd.

Domino’s doneert SUP bijdrage aan Plastic Soup Foundation

Per 1 juli 2023 ging de nieuwe Single Used Plastic wet in. De pizzadozen zijn volledig plasticvrij en bevatten géén plastic-coating. Maar op de Thick Shakebekers, de kip buckets, de sauscups en 100ml Ben & Jerry ijs vraagt Domino’s de wettelijke bijdrage van 0,10 cent. De extra opbrengsten uit SUP wordt gedoneerd aan de Plastic Soup Foundation.

North Sea Port hoofdsponsor vier Zeeuwse en Gentse culturele Festivals

Havenbedrijf North Sea Port verbindt zich als hoofdsponsor aan vier culturele festivals in de Zeeuwse en Gentse regio: Zeeland Nazomerfestival, Festival van Zeeuws-Vlaanderen, Film Fest Gent en Gent Festival Van Vlaanderen. Samenwerken aan duurzaamheid en de dialoog om samen grenzen te verleggen, staan centraal.

NOC*NSF zoekt partners voor Paralympisch TeamNL Huis

Voor het eerst komt er tijdens de Paralympische Spelen in Parijs 2024 een autonoom Nederlands TeamNL Huis. In het sfeervolle spiegeltheater Cabaret Sauvage in Parc de la Villette zijn tijdens de Paralympische Spelen alle fans van harte welkom om de prestaties van de TeamNL-sporters in oranje mee te vieren. NOC*NSF roept zijn vaste en nieuwe partners op om het huis mede mogelijk te maken.

Max Verstappen in Heineken-reclame

In de nieuwe ‘When You Drive Never Drink’ campagne van Heineken, die vandaag gelanceerd is, speelt tweevoudig F1-wereldkampioen en Heineken 0.0 ambassadeur Max Verstappen de hoofdrol.

KNVB en partners maken Wall Stories voor de Oranjeleeuwinnen

KNVB en partners, waaronder ING, Nike, KPN, Staatsloterij, Albert Heijn en Bitvavo, hebben in samenwerking met kunstenaarscollectief Kamp Seedorf een bijzonder project onthuld, de zogenaamde ‘Wall Stories’. Op zorgvuldig gekozen locaties zijn unieke art pieces van de OranjeLeeuwinnen geplaatst, als succeswens voor het aankomend WK. Momenteel bevindt het Nederlands elftal zich in Nieuw-Zeeland ter voorbereiding op hun eerste wedstrijd tegen Portugal op 23 juli in Dunedin.

Mascot ook in 2024 en 2025 event supplier Dutch GP

MASCOT® WORKWEAR is ook in 2024 en 2025 als Official Event Supplier verbonden aan de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. De producent van premiumkwaliteit werkkleding en veiligheidsschoenen voorziet meer dan 1500 Event Hosts, vrijwilligers en organisatiemedewerkers van de Dutch GP van kleding en accessoires.

Havenbedrijf Rotterdam blijft hoofdsponsor Luxor Theater

Het Havenbedrijf Rotterdam mag zich voor de komende 3,5 jaar opnieuw hoofdsponsor noemen van het Luxor Theater in Rotterdam. De samenwerking is onlangs verlengd.

DPG Media support nationale vrouwenteams als partner van #SameDream

DPG Media heeft zich sinds 1 juli verbonden aan #SameDream, een initiatief van DHL in samenwerking met sportbonden Nevobo, KNHB, KNVB en NHV. #SameDream heeft als doel de nationale vrouwenteams in volleybal, hockey, voetbal en handbal dichterbij hun droom te brengen en anderen te inspireren om hun hart te volgen.

Xavi Simons nieuw gezicht Puma KING

Sportbedrijf Puma heeft een samenwerking aangekondigd met de Nederlandse voetballer Xavi Simons, die het nieuwe gezicht zal worden van de KING-voetbalschoenen.

Eerste eigen Nederlands TeamNL Huis tijdens Paralympische Spelen

Voor het eerst komt er tijdens de Paralympische Spelen in Parijs, volgend jaar, een autonoom Nederlands TeamNL Huis. In het sfeervolle spiegeltheater in Parc de la Villette zijn tijdens de Paralympische Spelen alle fans van harte welkom om de prestaties van onze sporters in oranje mee te vieren. Het eerste stand-alone paralympische TeamNL Huis is een primeur voor Nederland.

Fastned en BEAT versnellen de verduurzaming van de wielersport

Fastned, het Europese snellaadbedrijf, en wielerploeg BEAT gaan samenwerken om de omschakeling naar elektrisch rijden en verduurzaming van de wielersport te versnellen. Lieke Duijmelings, commercieel directeur bij Fastned, en Edwin Gulickx, Managing Director en mede-oprichter van BEAT Cycling, lichten de partnership toe.

Vomar verlengt samenwerking met AZ

Vomar blijft de komende drie jaar verbonden aan AZ dankzij een nieuw contract dat eerder getekend werd op het AFAS Stadion. De samenwerking stamt uit 2017 en is in 2020 al eens verlengd. Het succesvolle partnerschap kenmerkt zich sindsdien door diverse consumentenacties bij Vomar-vestigingen, in het AFAS Stadion en de bij AZ aangesloten amateurverenigingen in de regio.