Artikelen

Hockeyers Xan de Waard en Terrance Pieters in Volvo-campagne

Bij de start van het nieuwe hockeyseizoen zijn tophockeyers én Volvo rijders Xan de Waard en Terrance Pieters vanaf deze week zichtbaar in een nieuwe digitale Volvo campagne. Namens Volvo wensen zij alle hockeyers in Nederland een fantastisch seizoen toe.

ADO Den Haag en Heineken versterken samenwerking

Bierbrouwer Heineken en ADO Den Haag hebben hun samenwerking verlengd tot medio 2026. Beide directies hebben daartoe deze week een nieuw contract ondertekend. De huidige overeenkomst liep tot medio 2022. Heineken is al sinds jaar en dag sponsor van ADO Den Haag, deze samenwerking wordt nu kracht bijgezet middels een nieuw vijfjarig partnership.

NBD Biblion nieuwe hoofdsponsor Gouden Strop

Met ingang van 1 september 2021 is Stichting NBD Biblion de hoofdsponsor van de Gouden Strop, de prijs voor de beste spannende oorspronkelijk Nederlandstalige misdaadroman van het jaar. De sponsorovereenkomst geldt voor een periode van tenminste drie jaar.

Office Centre zegt contract met FC Groningen op

Office Centre heeft het contract als hoofdsponsor van FC Groningen opgezegd. Dit betekent dat de naam van de specialist in kantoorartikelen vanaf het seizoen 2023/2024 van de voorkant van het groen-witte shirt zal verdwijnen. FC Groningen gaat op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor.

Crisp wordt supporter van 15 hockeyclubs

Hockeyend Nederland heeft er een nieuwe fan bij: Crisp, de supermarkt-app voor vers eten. De online shop ondersteunt de clubs met veldsponsoring, kleding en natuurlijk goede en verse snacks rond de wedstrijd.

Paralympiërs warm ontvangen in Nederlandse Loterij TeamNL Lounge

25x goud, 17x zilver, 17x brons. En een vijfde plek in het medailleklassement. De Paralympische Spelen waren een groot succes voor Nederland. Maandag 6 september kwamen de laatste Paralympiërs naar huis. In het Hilton op Schiphol werden ze opgewacht door vrienden en familie. Het was een warm welkom thuis mogelijk gemaakt door Nederlandse Loterij, partner van TeamNL en de gehele sport in Nederland. Verslag van een trotse, emotionele en goud blinkende middag.

Sponsorinkomsten musea dalen met 20%

De sponsorinkomsten van de bij de Museumvereniging aangesloten Nederlandse musea zijn in 2020 in vergelijking met een jaar eerder met € 5 miljoen gedaald naar € 20 miljoen. Dat blijkt uit Museumcijfers 2020, de jaarlijkse branchecijfers van de Museumvereniging.

Asito presenting partner OKT Curling in Leeuwarden

December 2021 wordt het Olympisch Kwalificatie Toernooi Curling 2021 in Leeuwarden gehouden. Een primeur voor Nederland. Asito, hoofdsponsor van de Curlingbond, is presenting partner van het toernooi.

betFIRST naamgever BNXT League

betFIRST, een Belgische aanbieder van online sportweddenschappen, verbindt zich met ingang van jaargang 21/22 als naamgever aan de BNXT League, de nieuwe Belgisch-Nederlandse basketbalcompetitie. De nieuwe competitie gaat de komende drie jaar de betFIRST BNXT League heten.

Roda JC Kerkrade en Brand verlengen samenwerking

Roda JC Kerkrade heeft de reeds langdurende samenwerking met Brand Bier voor vijf jaren verlengd. Dit betekent dat er tot tenminste 2026 Brand Bier geschonken wordt in het Parkstad Limburg Stadion.

TOTO opent zeecontainer voor Feyenoord-supporters

Op de dag dat de club 51 jaar geleden de Wereldbeker won opent TOTO samen met clubicoon Ulrich van Gobbel een zeecontainer vol exclusieve Feyenoord-prijzen.

KNVB en Coca-Cola verlengen

De KNVB en Coca-Cola Nederland hebben hun partnership tot 2023 verlengd. Coca-Cola is via sportdrank Aquarius al sinds 2010 verbonden aan de KNVB en beide partijen hebben de samenwerking sinds 2015 uitgebreid met als doel om de voetbalbeleving in Nederland te vergroten.

Albert Heijn en KNVB lanceren sponsorprogramma voor 3.000 amateurclubs

Vandaag lanceren Albert Heijn en de KNVB samen met bondscoach Louis van Gaal Voetbalpassie, een digitaal spaarprogramma waarmee klanten Voetbalpassiepunten kunnen sparen om zo hun lokale voetbalclub te sponsoren. De punten die door klanten gespaard zijn, gaan rechtstreeks naar de desbetreffende clubs.

bwin wordt Official Partner UEFA

UEFA heeft een driejarig partnership afgesloten met bwin als Official Partner van de UEFA Europa League en de UEFA Europa Conference League. Het is voor het eerst dat UEFA een partnership afsluit met een sportweddenpartner.

Jumbo feliciteert Max Verstappen met historische winst

Gisteren schreef Max Verstappen op het CM.com Circuit Zandvoort geschiedenis met het winnen van de eerste Nederlandse Grand Prix in 36 jaar. Jumbo is als supporter van talent al sinds het eerste uur de trotse sponsor van Verstappen.