Artikelen

Stijn Wopereis Hoofd Development Van Gogh Museum

Stijn Wopereis (1977) start vandaag in zijn nieuwe rol als Hoofd Development bij het Van Gogh Museum. Hij maakt de overstap van War Child, waar hij tot voor kort onder andere de ad-interimfunctie van Head of Partnerships & Actions vervulde.

Extra power voor BMW Racing Cup

De BMW Racing Cup is in korte tijd uitgegroeid tot de grootste merkencup in de Nederlandse autosport. Met de derde racedag in het vooruitzicht, op woensdag 25 augustus op het TT Circuit van Assen, kondigt de organisatie achter de BMW Racing Cup een nieuw partnership aan met energieleverancier ENVIEM. Met de merken TinQ (brandstof) en North Sea Lubricants (smeermiddelen) ondersteunt ENVIEM de BMW Racing Cup, zodat alle meer dan 60 BMW’s M240i van optimale ‘power’ zullen worden voorzien.

Reggeborgh tot en met 2026 hoofdsponsor schaatsteam

Investeringsmaatschappij Reggeborgh blijft tot en met 2026 sponsor van het schaatsteam van trainer Gerard van Velde.

Samsung en T-mobile partners WK BMX

Samsung en T-Mobile zijn partners van het WK BMX dat zondag 22 augustus op Papendal verreden wordt. Verschillende Olympiërs (waaronder Niek Kimmann en Merel Smulders) en andere wereldtoppers rijden dan de finale van dit mondiale eindtoernooi.

Amacom tijdelijk hoofdsponsor FC Den Bosch

Het Bossche bedrijf Amacom, The Amazing Company B.V. siert de komende zes maanden als hoofdsponsor op de wedstrijdshirts van FC Den Bosch. Dit doet Amacom om FC Den Bosch de tijd en ruimte te bieden om een partij te vinden die zich voor langere tijd als hoofdsponsor aan de club wil committeren.

Club Brugge sluit sponsordeal in bitcoin

Club Brugge heeft een nieuwe mouwpartner. BLOX, de Crypto-App van BTC-Direct zal de komende twee seizoenen het blauw-zwarte shirt sieren. Het partnership met BLOX wordt volledig in cryptomunten betaald, uniek in België en onder Champions League-clubs. PSV sloot een soortgelijke deal met Anycoin Direct.

BankGiro Loterij verdwijnt

De BankGiro Loterij verdwijnt en is per 16 augustus opgegaan in de vernieuwde VriendenLoterij.

Honda officiële autopartner Amsterdam Fashion Week

Voor de komende Amsterdam Fashion Week die van 1 tot en met 4 september wordt gehouden is Honda officieel automotive partner. In het kader van de samenwerking faciliteert Honda het VIP-vervoer tussen de verschillende shows en staat de 100% elektrische Honda e op de talrijke hotspots van Amsterdam Fashion Week.

Wie staan er op het Eredivisie-shirt?

Afgelopen weekend is het nieuwe Eredivisie-seizoen van start gegaan. Traditiegetrouw publiceren we met Sponsorreport een overzicht van de hoofdsponsors van de 18 clubs.

Almere City FC eerste club met tv-gerichte tweede ring LED-boarding

Promo LED Systems (PLS) staat met ingang van seizoen 2021-2022 op het shirt van Almere City FC. Het bedrijf uit Duiven levert in het nieuwe seizoen een tweede ring aan LED-boarding in het Yanmar Stadion. Hiermee is Almere City FC de eerste club in Nederland met een tweede ring aan tv-gerichte LED-zichtbaarheid.

Diede de Groot sluit aan bij Team CITI

Vlak voor haar vertrek naar Tokyo voor de Paralympische Spelen voegt de Nederlandse rolstoeltennisster Diede de Groot zich bij Team CITI, een selectie van wereldwijde Para-atleten die pleiten voor inclusiviteit, zowel binnen als buiten de sport gesponsord door CITI.

EuroParcs premium partner Floriade

Andries Bruil, directielid van EuroParcs Group en Hans Bakker, algemeen directeur van Floriade Expo 2022, ondertekenden vandaag de overeenkomst waarmee EuroParcs premium partner is geworden van Floriade.

Ajax en BLOX tekenen overeenkomst

Ajax en BLOX hebben een partnershipovereenkomst getekend. Het Nederlandse bedrijf verbindt zich voor drie seizoenen aan Ajax als Official Partner. BLOX is één van de grootste aanbieders van cryptocurrencies en wil op een verantwoorde wijze met unieke aanbiedingen relevant zijn voor geïnteresseerde Ajax-fans.

KPN blijft hoofdsponsor Eredivisie

KPN blijft tot en met seizoen 2024/2025 hoofdsponsor van de Eredivisie . Dat is vandaag bekend gemaakt bij de start van het Eredivisieseizoen.

P&G Offical Supplier Eredivisie met Gillette

Procter & Gamble is met ingang van komend seizoen (2021/22) voor minimaal 2 jaar supplier geworden van de Eredivisie. De samenwerking stelt P&G in staat om zich te verbinden aan de Eredivisie en haar 18 clubs. Gillette zal als belangrijkste merk gekoppeld worden aan de Eredivisie. Daarnaast zal het partnership gebruikt worden voor unieke promoties op verschillende merken in samenwerking met retailpartner Kruidvat.