Artikelen

PSV en Philips verlengen samenwerking met 10 jaar

Philips verlengt haar huidige sponsorcontract met PSV tussentijds met tien jaar tot 2031. Sinds de oprichting van de Philips' Sport Vereeniging in 1913 zijn zij onlosmakelijk met elkaar verbonden. Samen hebben ze met 107-jaar de langstlopende verbintenis ter wereld.

Nieuwe datum F1 Heineken Dutch GP 5 september 2021

Op de recent gepubliceerde kalender van de Internationale Autosport Federatie (FIA) en Formula One Management (FOM), staat de eerste uitgestelde editie van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix gepland van 3 tot en met 5 september 2021.

ASML en Van Gogh Museum presenteren lesprogramma over kunst en wetenschap

Op 10 november 2020, de Internationale Dag van de Wetenschap, presenteren hightechbedrijf ASML en het Van Gogh Museum het lesprogramma Masterminds & Masterpieces, waarin wetenschap en kunst samenkomen.

in3 rugsponsor PSV Vrouwen

PSV Vrouwen gaat intensief samenwerken met in3. De Nederlandse aanbieder van gespreid betalen voor consumenten heeft zich voor drie seizoenen als rugsponsor verbonden aan het vrouwenteam van PSV. Het sponsorcontract met in3 is het grootste partnership voor PSV Vrouwen tot op heden.

Kunstbende en Rabobank verlengen met tien jaar

In het jaar dat Kunstbende zijn 30e editie beleeft, hebben Kunstbende en sponsor Rabobank besloten om hun partnership met tien jaar te verlengen. Dat is bekendgemaakt tijdens de finaledag van de Kunstbende.

LyondellBasell nieuwe maatschappelijk partner Feyenoord

LyondellBasell en Feyenoord kondigden een driejarig maatschappelijk partnership aan. LyondellBasell, dat actief is in de productie van plastic, chemicaliën en raffinage, en de Rotterdamse voetbalclub gaan samenwerken in projecten die gericht zijn op sportparticipatie, educatie en werkgelegenheid.

KPN lanceert voetbalshow: ‘Buiten de lijnen’

KPN lanceert de voetbalshow: ‘Buiten de lijnen’. In de 6-delige serie op YouTube en Fox Sports gaat Fresia Cousiño Arias op zoek naar de mooiste verhalen van voetballers uit de Eredivisie. KPN is hoofdsponsor van de Eredivisie.

Univé wordt sponsor van PSV

PSV heet Univé als Official Sponsor welkom bij de club. De verzekeraar heeft zich voor minimaal drie seizoenen verbonden aan PSV. Beide partijen zullen de komende jaren samen optrekken om sport toegankelijk te maken voor iedereen. Om de start van het partnership aan te kondigen lanceren Univé en PSV een commercial met Guus Meeuwis in de hoofdrol. Hij brengt een ode aan de ‘supporters’, als Supporter van Sport en Supporter van PSV.

Vrienden van Amstel verschoven naar 2022

De 23e editie van De Vrienden van Amstel LIVE wordt vanwege de aanhoudende COVID-19 maatregelen verplaatst naar januari 2022.

Logitech ondersteunt educatieprojecten UNICEF

UNICEF en Logitech gaan een partnership aan om educatieve projecten voor kinderen in het buitenland te ondersteunen.

Daikin en IJsstadion Thialf sluiten twee-jarige partnerovereenkomst

Aan de start van een heel bijzonder schaatsseizoen zijn warmtepompfabrikant Daikin en IJsstadion Thialf in Heerenveen een tweejarige samenwerkingsovereenkomst aangegaan.

Van Lanschot Kempen nieuwe partner Topsport Community

Per 1 november is Van Lanschot Kempen een nieuwe partner van de Topsport Community. De overeenkomst geldt voor drie jaar en als partner krijgt Van Lanschot Kempen via het netwerk en de bijeenkomsten van de Topsport Community onder andere toegang tot inzichten en kennis uit de topsport.

Geen NN Egmond Halve Marathon

Sportorganisatie Le Champion heeft besloten om geen fysieke evenementen te organiseren tot 1 maart 2021. Dat betekent geen NN Egmond Halve Marathon.

Gezonde Generatie nieuwe partner Olympic Moves

Zoals wij begin oktober al meldde wordt Gezonde Generatie de nieuwe partner van Olympic Moves, een initiatief van NOS*NSF en de Koninklijke Vereniging voor Lichamelijke Opvoeding (KVLO) en de grootste scholencompetitie van Nederland. De samenwerking is nu officieel bekend gemaakt.

Martin Pietersen (Atos): “We make the Olympic Games smarter, more accessible and safer for the future”

Martin Pietersen is global brand and content director at Atos, one of the TOP-partners of the IOC. 19th November he is speaker at the Olympic Webinar of Sponsorreport. How has the role as Worldwide IT partner changed in the last ten years? And what is his biggest challenge regarding Tokyo 2020?