Artikelen

Eye Filmmuseum vindt partner in Bravoure

Eye Filmmuseum wil wereldwijd toonaangevend zijn in de wijze waarop film binnen een museale context wordt bewaard en getoond. Eye presenteert film als kunst, vermaak, cultureel erfgoed en maatschappelijk document. Hierbij is de digitale presentatie steeds belangrijker geworden. Voor hun digitale doorontwikkeling heeft Eye nu een partner gevonden in Bravoure.

Mascha van Werven: “Denken vanuit een nieuwe realiteit”

Behalve dat er bij NOC*NSF opluchting is dat snel duidelijk was wanneer de Olympische Spelen in 2021 plaatsvinden, is er vooral bezinning bij de sportkoepel om te bepalen hoe men de Nederlandse sport nu en na de coronacrisis het best kan ondersteunen. Het betekent denken vanuit een nieuwe realiteit. Mascha van Werven, Manager Afdeling Partnerships & Commercie, merkt een grote solidariteit, ook vanuit de partners in het bedrijfsleven.

Jan Paul de Wildt: "We gaan sociale cohesie nog meer leren waarderen"

Met de afgelasting van alle grote sportevenementen en evenementen in 2020 heeft het coronavirus grote gevolgen voor de sportmarketing-en merkactivatiebureaus. Jan Paul de Wildt, directeur van Kumpany en BetterMatter, verwacht dat de gevolgen heftig en langdurig zullen zijn. Maar, optimist van nature, denkt hij dat we sociale cohesie nog meer gaan leren waarderen.

Welkom Energie blijft rugsponsor van NAC Breda

NAC Breda en Welkom Energie verlengen het partnerschap met een jaar. Hiermee staat ook volgend jaar Welkom Energie op de rug van de NAC-shirts.

Markteffect bij beste drie onderzoeksbureaus van Nederland

Markteffect, partner van Sponsorreport, is naast Ipsos en Neurensics als één van de drie onderzoeksbureaus genomineerd voor de prestigieuze titel: Marktonderzoeksbureau van het Jaar 2020.

ATPI en NOC*NSF verlengen samenwerking met een jaar

Vanwege het verplaatsen van de Olympische en Paralympische Spelen naar de zomer van 2021, hebben NOC*NSF en ATPI Sports Events hun aflopende samenwerking verlengd met een jaar.

Eredivisie lanceert Eredivisievoorelkaar

De Eredivisie CV heeft in samenwerking met NLvoorelkaar, de 18 Eredivisieclubs en partners van de competitie het landelijk vrijwilligersplatform Eredivisievoorelkaar.nl gelanceerd. Op dit platform kan iedereen kenbaar maken of hij/zij door de coronacrisis ergens hulp bij kan gebruiken of juist wil bieden. Doel van de samenwerking is om de kracht van voetbal in te zetten om zoveel mogelijk hulpvragen op te sporen en in te vullen.

Bewaar je ticket, geniet later

Nederlandse theaters, concertzalen, poppodia, evenement- en sportorganisatoren, musea en festivals vragen gezamenlijk aan bezoekers om hun tickets te behouden en zo de sport en de culturele sector te steunen. Deze sectoren hebben in gezamenlijkheid een regeling ontwikkeld, met ondersteuning van de ministeries van OC&W en VWS.

AZ en Vomar verrassen AZ-fans met paaspakketten

AZ en strategisch partner Vomar hebben in aanloop naar de paasdagen de handen ineengeslagen om ouderen te ondersteunen tijdens de coronacrisis.

Eredivisie-hoofdsponsors en corona

Wanneer en of de Nederlandse Eredivisie het seizoen 2019-2020 zal uitspelen is nog niet bekend. Wat alle financiële gevolgen zullen zijn en de gevolgen voor sponsoring nog minder. Hoe staat het met de contracten met de hoofd- en kledingsponsors van de 18 Eredivisie-clubs?

Betalingsregeling voor sponsors van PSV

PSV gaat sponsors die getroffen zijn door de coronacrisis helpen. Bedrijven kunnen gebruik maken van een betalingsregeling waardoor ze een paar maanden langer de tijd krijgen om aan hun betalingsverplichtingen te voldoen.

11 miljoen steun voor voetbalclubs van oranjespelers, ING en KNVB

De Oranjespelers (Nederlands elftal, de OranjeLeeuwinnen en Jong Oranje), hoofdsponsor ING en de KNVB presenteren gezamenlijk een financieel steunpakket voor voetbalclubs dat in totaal een bedrag van 11 miljoen euro vertegenwoordigt.

Justin Goetzee tijdelijk algemeen directeur FC Eindhoven

Met ingang van 24 maart a.s. treedt Wim van den Broek in goed overleg met de RvC terug als algemeen directeur van FC Eindhoven. Zijn plaats zal met onmiddellijke ingang op interim basis worden overgenomen door Justin Goetzee (46).

PSV en Brainport Eindhoven-partners: #PSVwestandtogether

PSV heeft samen met de Brainport Eindhoven-partners een online platform opgericht om supporters een hart onder de riem te steken in deze onzekere tijd: #PSVwestandtogether. Daarnaast zijn er vanuit de partners en sponsors van PSV volop initiatieven in de strijd tegen het coronavirus.

Brand New Live MarCom-agency voor financiële detacheerder Agium

Na een succesvol merkpositioneringstraject door Brand New Live heeft financiële detacheerder Agium besloten om ook haar MarCom-activiteiten aan Brand New Live toe te vertrouwen.