Artikelen

Partnership Apenkooi en Bar-le-Duc

Vanaf komend festivalseizoen is Bar-le-Duc de vaste leverancier van flesjes water op de Nederlandse evenementen van Apenkooi Events.

Curlingbond zoekt nieuw talent in Canada

In de zoektocht naar nieuw talent verbreedt de Nederlandse Curling Bond (NCB) zijn blik naar Canada, het land waar curling een nationale sport is. Talentvolle en ambitieuze Nederlandse Canadezen met een dubbel paspoort worden middels een campagne opgeroepen zich te melden, zodat de potentie voor topsportdisciplines in kaart kan worden gebracht.

Eredivisie en BrandLoyalty gaan samenwerken

BrandLoyalty, wereldwijd marktleider in loyaliteitsprogramma’s voor de food-retailsector, heeft vandaag een overeenkomst getekend met Eredivisie Media & Marketing (EMM) voor een partnership met de Eredivisie.

Droomparken nieuwe hoofdsponsor Feyenoord

Feyenoord heeft Droomparken als nieuwe hoofdsponsor tot minimaal de zomer van 2021. Vitesse kan op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor.

Droomparken stopt als hoofdsponsor Vitesse

Met de overstap van Droomparken van Vitesse naar Feyenoord verandert ook de rol van Droomparken bij de Arnhemse club.

Defensie wordt partner esport en LAN event

The Main Event wordt het coolste esport, gaming en LAN Event van Nederland genoemd. Werken bij Defensie heeft zich als partner verbonden aan TME.

Opel Nederland en energiedirect.nl winnen ESA Awards

Het Grote Feyenoord DNA-onderzoek van Opel Nederland en PSV Energie van energiedirect.nl zijn donderdagavond in Londen bekroond met een ESA Award, de prestigieuze prijs voor Europese sponsorcases. Bij beide cases was sportmarketingbureau Triple Double als adviserend, uitvoerend en creatief bureau betrokken.

ING geeft stem aan Rembrandt

Vandaag is in het Rijksmuseum de stem van Rembrandt onthuld. Met behulp van stemtechnologie en data heeft ING samen met verschillende experts een reconstructie gemaakt van de schildertechniek, het karakter, de taal en het stemgeluid van Rembrandt.

Samenwerking Natuurmonumenten en Campina

Natuurmonumenten en zuivelgigant Campina gaan zich samen inzetten om de melkveehouderij natuurvriendelijker te maken.

Sprekers line-up SponsorLive uitgebreid

De sprekers line-up voor het internationale SponsorLive congres op 28 maart in Brussel is uitgebreid met verschillende interessante namen. Sponsorreport organiseert een exclusieve meeting op de vooravond van het congres met als thema De Sponsorderby der Lage Landen.

BNP Paribas en Metropole Orkest passen bij elkaar

Na zeven jaar North Sea Jazz heeft BNP Paribas gekozen voor een samenwerking met het Metropole Orkest, het Nederlandse wereldwijd toonaangevende pop- en jazzorkest. BNP Paribas is de exclusieve nieuwe hoofdsponsor van het orkest en wordt tevens naamgever van de concertserie Future of Jazz. De partners hebben de intentie drie jaar verbonden te blijven.

Postcode Loterij betreurt artikel Follow The Money

De Postcode Loterij laat in een reactie weten dat het de inhoud betreurt van het artikel dat zaterdag 23 februari is gepubliceerd door Follow the Money over de sponsoring door Qurrent van Feyenoord en de rol van Boudewijn Poelmann.

Tricorp blijft Tom Coronel sponsoren

Na twee succesvolle jaren gaat Tricorp het sponsorschap met Tom Coronel opnieuw voortzetten! Dit is het derde seizoen dat Tricorp Tom Coronel sponsort tijdens het WTCR 2019.

Koen Mühlradt van NOC*NSF naar Tribe Sports

Per 1 april wordt Koen Mühlradt directeur van Tribe Sports. Dit is een nieuwe functie binnen het bedrijf dat onderdeel uitmaakt van Tribe Company.

De Graafschap speelt in hummel

Met ingang van het nieuwe seizoen speelt De Graafschap in kleding van hummel. De trots van de Achterhoek verbindt zich t/m 2023 aan de nabij gevestigde teamwearspecialist.