Artikelen

PSV en Jumbo zetten in op gezonde voeding

PSV en Jumbo Supermarkten gaan een driejarige samenwerking met elkaar aan die in het teken staat van lekkere én gezonde voeding voor alle spelers en speelsters van de club.

Visa verlengt Olympische sponsoring tot 2032

Visa en het Internationaal Olympisch Comité (IOC) hebben hun samenwerking verlengd tot 2032. In het kader van de verlenging zal Visa ook steun blijven verlenen aan het Internationaal Paralympisch Comité (IPC) en de Paralympische Spelen.

Rabobank presenteert Brasserie 2050 op Lowlands

Met Brasserie 2050 is Lowlands dit jaar een bijzonder horecaconcept rijker. Verrassende gerechten met toekomstbestendige ingrediënten, waaronder zeewierkaviaar, planktonboter en onkruid, moeten niet alleen de smaakpapillen van festivalgangers prikkelen, maar ook aanzetten tot denken. Het restaurant is een initiatief van Rabobank en Lowlands en staat in het teken van het wereldvoedselvraagstuk. Hoe gaan we in 2050 bijna 10 miljard mensen van voldoende gezond en duurzaam geproduceerd voedsel voorzien?

Infestos ondersteunt nieuwe ploeg Ireen Wüst

Ireen Wüst heeft in investeringsmaatschappij Infestos een sponsor gevonden voor haar nieuwe ploeg.

ARAG verlengt en verbreedt samenwerking KNVB

Aanstaande zaterdag, bij de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal, wordt het ARAG KNVB Replay Center officieel in gebruik genomen. Voor de invoering van de VAR heeft ARAG het partnership met de KNVB verbreed en verlengd tot 2022.

Herzog Medical ondersteunt korfballers

Herzog Medical steunt vanaf 1 juli 2018 het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) en diens sporters bij het leveren van de best mogelijke prestaties.

Marie-Luce Bree nieuwe directeur Grachtenfestival

Marie-Luce Bree wordt per 1 oktober de nieuwe directeur van het Grachtenfestival. Zij volgt daarbij Mirjam Barendregt op die per 17 september Directeur-bestuurder wordt van Theater & Congres Orpheus in Apeldoorn.

ING introduceert Regenboogpas voor Pride Amsterdam

ING is dit jaar voor het eerst partner van Pride Amsterdam en wilt daarmee invulling geven aan de ‘Kleur het leven’ campagne tijdens dit kleurrijke evenement. Vanaf vandaag kunnen klanten een speciale ING Betaalpas in regenboogkleuren aanvragen via MijnING.nl.

Vibes of the Week #30

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Miele stoomt door op Lowlands

Na het succes van de PowerWash activatie vorig jaar, is Miele ook dit jaar van de partij op Lowlands. Naast het ‘meest doorgedraaide alternatief voor de campingdouche’ is er dit jaar ook aandacht voor de fijnproevers met de Miele Stoomoven.

KPMG datapartner bij Team Sunweb

KPMG en Team Sunweb gaan nauw samenwerken om de prestaties van het team naar een hoger niveau te brengen.

IEG overgenomen door Engine Shop

WPP's GroupM heeft het sponsorconsultancybureau IEG verkocht aan Engine Shop, een snelgroeiend Amerikaans sport- en entertainmentmarketingbureau.

Kornuit start met circulaire drinkbekers op festivals

Bierbrouwer Grolsch gaat voor haar biermerk Kornuit starten met het gebruik van circulaire drinkbekers op festivals. Het gaat om een pilot bij 8 à 10 evenementen dit seizoen.

Pepsi MAX en Tomorrowland sluiten vierjarige samenwerking

Pepsi MAX, is de komende vier jaar één van de hoofdsponsors van het Belgische dancefestival Tomorrowland.

Team LottoNL-Jumbo en Bianchi zetten samenwerking voort

Team LottoNL-Jumbo en Bianchi zijn een contractverlening overeengekomen. De Nederlandse World Tour-ploeg en de Italiaanse fietsconstructeur zijn sinds 2014 aan elkaar verbonden.