Artikelen

Column Eva Gerritse: Bijblijven

Jonge sportfans verleggen hun focus naar nieuwe vormen van content en gebruiken andere devices, zoals smartphones en game consoles. Dat veranderende mediagedrag is belangrijk voor sponsors. Reden voor Eva Gerritse van Blauw om de manier waarop mensen sport volgen (content, kanalen, devices, locaties) een centrale rol te geven in de methodiek om de impact van sponsoring te meten.

Missie H2: waterstof als drijvende kracht voor TeamNL

De Olympische Spelen in Tokyo in 2020 worden ook wel de waterstofspelen genoemd. Een consortium van bedrijven, waaronder Shell en Gasunie, grijpt dat momentum aan om onder de naam Missie H2 waterstof op de kaart te zetten via een partnership met TeamNL. Michiel Bal, corporate communicatie manager bij initiatiefnemer Gasunie, over dit bijzondere partnership.

Missie H2 partner van TeamNL en de Nederlandse sport

‘Missie H2’, de bundeling van zes sterke Nederlandse bedrijven in de energieketen, is een partnership aangegaan met TeamNL. Gasunie, Shell Nederland, Remeha, Stedin Groep, Port of Amsterdam en Groningen Seaports gaan onder de noemer Missie H2 en als partner van TeamNL in aanloop naar en tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Tokyo 2020 waterstof promoten als belangrijke en duurzame energiedrager voor de (nabije) toekomst.

Erben Wennemars gastdirecteur Mauritshuis

Op donderdagavond 12 september 2019 overhandigt het Mauritshuis voor de 30ste keer de sleutel van het museum voor één avond aan gastdirecteur Erben Wennemars. De avond wordt georganiseerd door het Mauritshuis en partner NN Group in het kader van de Maurits&-avonden.

Noise breidt uit met Growth Marketing team

Het in Amsterdam gevestigde creatieve bureau NOISE voegt growth marketing toe aan haar dienstenpakket. Hiermee wil NOISE zich nog sterker positioneren als full-service agency waarbij merk en conversie naadloos op elkaar aansluiten.

Van Empel Hoofd Marketing Van Gogh Museum

Lilly van Empel is aangesteld als Hoofd Marketing van het Van Gogh Museum.

Heineken Dutch Grand Prix op 3 mei

De Heineken Dutch Grand Prix wordt waarschijnlijk op 3 mei op Zandvoort gereden. De F1-kalender voor volgend jaar moet op 4 oktober tijdens een vergadering van de FIA World Motor Sport Council nog wel worden goedgekeurd.

North Sea Port nieuwe hoofdsponsor Zeeland Nazomerfestival

North Sea Port is vanaf 1 januari 2020 de komende 3 jaar de nieuwe hoofdsponsor van Zeeland Nazomerfestival in Zeeland. De grensoverschrijdende fusiehaven wilt met deze samenwerking een aanvullende bijdrage leveren aan de grensoverschrijdende culturele en maatschappelijke samenwerking.

TBI sluit partnership met IMC Weekendschool

TBI gaat de komende jaren een samenwerking aan met IMC Weekendschool.

Kick-off voor Sail 2020

Door het formeel installeren van de eerste 25 jonge SAIL Academy-talenten en eerste 10 SAIL-vrijwilligers, gaf de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema samen met Prins Maurits, beschermheer van Stichting SAIL Amsterdam, maandagavond 26 augustus het officiële startschot 'het jaar van SAIL Amsterdam 2020’.

ABN AMRO, M Line en Sublime ondersteunen Uniek Sporttalent Verkiezing

ABN Amro, M-Line en Sublime zijn sponsor van de Uniek Sporttalent Verkiezing, een initiatief van Fonds Gehandicaptensport. Dit jaar zetten ze samen met verschillende topsporters een streep door beperking en onderstrepen ze talent.

ING Private Banking lanceert eerste mobiele golftoernooi ter wereld

ING Private Banking heeft tijdens de 100ste editie van het KLM Open een primeur. Samen met topgolfer Joost Luiten lanceert ING Private Banking ‘The Mobile Open’.

Het belang van een SponsorRing (3)

Na Philips en Players United, vandaag in de laatste van drie bijdragen over het belang van het winnen van een SponsorRing, de winnende case van Rabobank en Brasserie 2050 en de verenigingsondersteuning door Rabobank.

Fila nieuwe kledingsponsor Roeibond

De Nederlandse roei(st)ers verschijnen bij de komende wereldkampioenschappen in Oostenrijk in een geheel nieuw pak aan de start. Het roeipak is ontwikkeld door Fila, dat meteen ook de nieuwe kledingsponsor wordt van de Koninklijke Nederlandsche Roeibond (KNRB)

Win een SponsorRing!!

Ook trots op je sponsorcase en partnership en die prachtige, effectieve en creatieve activatie? Zend dan je case in voor een SponsorRing.