Artikelen

FC Utrecht past shirt aan

FC Utrecht gaat het thuisshirt voor het seizoen 2018/2019 aanpassen. Het nieuwe tricot, dat afgelopen zondag in première, leverde veel negatieve reacties van de supporters op.

Golazo trekt nieuwe investeerders aan

Een groep van Belgische en Nederlandse investeerders, waaronder Robert van der Wallen (ex BrandLoyalty), gaat participeren in sportmarketingbedrijf Golazo Groep.

CSU verlengt en intensiveert samenwerking PSV

CSU verlengt en intensiveert de samenwerking met PSV. Het schoonmaakbedrijf, dat al ruim dertig jaar met de club samenwerkt, verbindt zich tot 2023 als Official Partner aan PSV.

Robeco stopt SummerNights in Concertgebouw

Na 30 jaar komt er een einde aan de succesvolle sponsorsamenwerking tussen Robeco en de zomerprogrammering van Het Concertgebouw.

DIVA Makelaars sponsort Parkpop Saturday Night

DIVA Makelaars dit jaar haar naam heeft verbonden als sponsor aan Parkpop Saturday Night. The night before Parkpop vindt plaats op zaterdag 23 juni 2018 in het Haagse Zuiderpark.

Erik van Leeuwen naar NN Group

Na tien jaar bij adidas te hebben gewerkt is Erik van Leeuwen per 1 mei sponsor manager bij NN Group geworden.

Pure Energie verlengt samenwerking FC Twente

Hoofdsponsor Pure Energie heeft de samenwerking met het gedegradeerde FC Twente met vijf jaar verlengd tot en met medio 2023.

Team LottoNL-Jumbo kiest voor de mode van Miller&Monroe

Wielerploeg Team LottoNL-Jumbo wordt aangekleed door Miller&Monroe. Het enige Nederlandse World Tour team zal daarbij een casual collectie van het Nederlandse merk uitdragen.

Heineken en Vrumona langer partners van Feyenoord

Feyenoord en Heineken hebben overeenstemming bereikt over een vijfjarige verlenging van de samenwerking.

ISU tekent contract met House of Sports

De International Skating Union (ISU) heeft een vierjarig contract getekend met House of Sports, met ingang van het nieuwe seizoen 2018/19 tot en met seizoen 2021/22.

Gebruik van partnerships stijgt in WARC 100

WARC heeft de learnings samengevat van de 100 meest succesvolle internationale communicatiecampagnes. Een van de vier belangrijkste lessen is dat het gebruik van partnerships stijgt.

Hammer Series sluit deal met Facebook en Twitter

Alle drie de Hammer Series die dit jaar plaatsvinden worden live gestreamd via de sociale media platforms Facebook, Twitter en DailyMotion.

De Graafschap en Vrumona verlengen samenwerking

Voorafgaand aan de wedstrijd De Graafschap – Jong Ajax hebben De Graafschap en Vrumona frisdranken uit Bunnik de handtekeningen gezet onder een nieuwe vijfjarige verbintenis.

Sunweb tekent voor onbepaalde tijd bij

Sunweb zet de sponsoring van Team Sunweb, die nog loopt tot en met 2019, daarna voor onbepaalde tijd door. Dat maakte de touroperator voorafgaand aan de start van de Giro d'Italia bekend.

Dentons sponsor Volvo Ocean Race Finish Den Haag

Advocatenkantoor Dentons verbindt zich als ‘presenting sponsor’ aan de finish van De Volvo Ocean Race Den Haag. In juni van dit jaar eindigt de langste en zwaarste zeilrace ter wereld voor het eerst in de historie in Nederland.