Artikelen

Hoofdsponsor ilionx blijft Volleybaldames steunen

Hoofdsponsor ilionx heeft besloten het contract met de volleybaldames met twee jaar te verlengen. Hierdoor kunnen de speelsters van bondscoach Jamie Morrison, die op het WK op een historische vierde plaats eindigden, zich op wereldniveau blijven ontwikkelen.

Daikin is ready voor schaatsen

Daikin, wereldwijd fabrikant van warmtepompen en klimaatsystemen, is de komende vier jaar partner van Schaatsend Nederland. Aan de vooravond van het schaatsseizoen praat Sponsorreport met Edwin Hoogerwerf, directeur van Daikin Nederland, over de achtergronden van de samenwerking met de KNSB.

Vibes of the Week #43

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

De Klok Logistics nieuwe hoofdsponsor NEC

De Klok Logistics is vanaf heden de nieuwe hoofdsponsor van N.E.C. De Nijmeegse logistieke dienstverlener prijkt vanaf morgen, tot en met het einde van het seizoen, op de voorzijde van het N.E.C.-shirt. De Klok is de opvolger van Energieflex dat afgelopen maandag failliet werd verklaard.

Sportbrokers: Sponsorshipdeals op basis van data

Vanuit de overtuiging dat duurzame relaties altijd leiden tot een positief resultaat en gelukkige mensen, heeft marketingbureau Comeback Business een nieuw sponsorship platform ontwikkeld: Sportbrokers.

Toyota en NOC*NSF blikken terug op ‘Impossible Moments’

Dat de weg naar de top niet altijd makkelijk is, heeft ook turnster Sanne Wevers ervaren. Haar bewonderenswaardige doorzettingsvermogen leverde een aantal memorabele sportmomenten op die Toyota en NOC*NSF nu terughalen.

Nieuw esports marketingbureau EsportsXperts gelanceerd

Triple Double Sportmarketing, Sportscloud en DutchGameMasters bundelen de krachten voor het nieuwe esports marketingbureau ‘EsportsXperts’.

Shirtsponsor N.E.C. en NAC failliet

EnergieFlex, de hoofdsponsor van N.E.C. Nijmegen en rugsponsor van NAC Breda, is failliet verklaard. N.E.C. moet daarom per direct op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor.

TUI lanceert podcast-serie 'De spannendste reisverhalen'

In het verlengde van zijn samenwerking met CPNB lanceert TUI samen met influencer marketing-bureau First de podcast-serie De Spannendste Reisverhalen. Hierin vertellen onder andere Katja Schuurman en Pauline Wingelaar opmerkelijke reisavonturen.

KPN beëindigt partnership TeamNL

KPN zal het eind dit jaar aflopende partnership met TeamNL en NOC*NSF niet verlengen. Reden is dat KPN geen mogelijkheid ziet om de samenwerking met TEAMNL/NOC*NSF goed te activeren, mede omdat het weer vier jaar duurt voordat er Olympische Winterspelen zijn.

UEFA Roadtrip 2018

11 oktober bezocht Sponsorreport met een aantal sportmarketeers het UEFA hoofdkantoor. In een aantal video-interviews kijken we terug op de dag.

15 genomineerden voor SponsorRingen 2018

Dit jaar zijn 15 cases van de in totaal 58 inzendingen genomineerd voor een SponsorRing. De uiteindelijke winnaars van een SponsorRing worden op maandag 26 november a.s. bekroond. Daarnaast wordt bekend wie er de Smart Budget SponsorRing en de Lang Lopende SponsorRing wint en worden dan de Sponsor van het Jaar en de Sponsorpersonality van het Jaar 2018 bekendgemaakt.

Terugblik UEFA Roadtrip

1 oktober bezocht Sponsorreport met een aantal sportmarketeers het UEFA hoofdkantoor. In een aantal video-interviews kijken we terug op de dag.

CSU verbindt zich aan New Heroes Basketball

Het landelijke top-3 schoonmaakbedrijf CSU heeft zich voor minimaal twee seizoenen verbonden aan New Heroes Basketball. Als sponsor van Nederlands meest succesvolle basketballclub zet CSU met relevante activaties de slogan ‘Scherp op schoon’ kracht bij.

Terugblik UEFA Roadtrip

Via drie interviews kijkt Sponsorreport terug op de recente Roadtrip naar UEFA. In het eerste video-interview Edgar de Beule, directeur van het onderzoeksbureau Markteffect.