Artikelen

SLAM! en Jupiler League willen samen stadions vullen

Het meest selectieve radiostation in de leeftijdsgroep 18-34 jaar en de tweede grootste sportcompetitie van Nederland gaan per direct samenwerken. Met het mediapartnership met SLAM! in voetbalseizoen 2017-2018 wil de Jupiler League een jongvolwassen doelgroep bereiken. Beide partijen kijken uit naar een vol jaar met activaties.

Nederlandse Loterij start ‘In Beweging’-prijs

Nederlandse Loterij is op zoek naar initiatieven die een bijdrage leveren aan een gelukkiger en gezonder Nederland. Zij roept mensen en organisaties op om hun initiatieven aan te melden voor de ‘Nederlandse Loterij in Beweging Prijs’. De prijs van 50.000 euro wordt voor de allereerste keer uitgereikt op 19 april 2018 in Theater Amsterdam.

Shell organiseert opnieuw Generation Discover festival

Op het Malieveld in Den Haag is vandaag de tweede editie van het Generation Discover festival geopend. Tijdens dit vijfdaagse evenement willen Shell en partners jongeren spelenderwijs kennis laten maken met wetenschap en technologie.

Sponsorinkomsten Feyenoord gegroeid

De inkomsten uit partnerships bij Feyenoord zijn vorig seizoen met 1,1 miljoen euro toegenomen naar 13,3 miljoen euro. Feyenoord heeft het boekjaar 2016-2017 afgesloten met een nettowinst van 6,2 miljoen euro. Dat blijkt uit het jaarverslag van de Rotterdamse club.

Nielsen Sports onderzoekt fans van TeamNL

Nielsen Sports sloot deze week een overeenkomst met NOC*NSF en TeamNL om als Intelligence Supplier de sportkoepel, bonden en partners inzicht te geven in de behoeften van de fans. Directeur Sebastiaan Westerhout van Nielsen Sports Nederland vertelt wat de samenwerking inhoudt.

Arriva derde hoofdsponsor Leeuwarden-Fryslân 2018

Arriva verbindt zich als nieuwe hoofdsponsor aan Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa 2018. Het vervoerbedrijf en de stichting LF2018 maakten het nieuws gisteren bekend.

Marc Hofstede vertrekt bij Brand New Live

Marc Hofstede vertrekt bij Brand New Live om zich vanaf 1 januari 2018 weer toe te leggen op artist management en muziekproducties.

Energiedirect.nl eerste partner PSV eSports

Energiedirect.nl heeft zich als partner verbonden aan PSV eSports. De energieleverancier is daarmee de eerste partner binnen het eSports domein van PSV.

Vibes #39 2017

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

The Organizing Connection neemt TennisEvents over

The Organizing Connection B.V. neemt per 1 oktober 2017 TennisEvents over van Jacco Eltingh. Naast de Tennis Classics wordt het sportevenementenbureau ook de nieuwe eigenaar van alle overige tennisactiviteiten, zoals clinics, het Nederlands bedrijfstenniskampioenschap en de merken Tennisreis.nl en Tenniskamp.nl.

Omzet sponsoring PSV blijft op peil

PSV heeft in het seizoen 2016-2017 17 miljoen euro uit sponsoring gehaald. Daarmee is de omzet uit sponsoring op peil gebleven. Dat blijft uit het jaarverslag dat de club vandaag publiceerde. In 2015-16 bedroeg de omzet uit sponsoring 17,3 miljoen euro.

Subway nieuwe partner Ajax eSports

Subway Restaurants is de nieuwe eSports-partner van Ajax. De retailketen omarmt het domein binnen de club en maakte dit vanavond bekend tijdens de lancering van FIFA 18 in de Official Ajax Fanshop. Subway Restaurants sluit het partnership af voor één jaar, met een optie voor nog een seizoen.

'KNSB en 100% NL geven startschot voor samenwerking

In De Ochtendshow met Lars is vandaag het startschot gegeven voor een tweejarige samenwerking tussen 100% NL en schaatsbond KNSB. 100% NL wordt mediapartner van de KNSB en verbindt zich aan de schaats- en skatesport tot en met 2019.

Ajax bindt PayPal als eSports-partner

Ajax en PayPal gaan nauw samenwerken op het gebied van eSports. Daarmee is PayPal de eerste partner die er bewust voor kiest om alleen Ajax eSports te omarmen binnen de club. PayPal sluit het eSports-partnership voor één jaar af, met een optie voor een tweede jaar."

CSU strategisch partner ADO Den Haag

ADO Den Haag en CSU zetten een nieuwe stap in de onderlinge samenwerking. Het landelijk opererende schoonmaakbedrijf verbindt zich vanaf dit seizoen tot 2020 als strategisch partner aan de club. ADO Den Haag en CSU maakten het partnerschap recent officieel met de ondertekening van de vernieuwde overeenkomst.