Artikelen

NOS Sport gaat Eredivisie vrouwen uitzenden

De NOS gaat voortaan wekelijks een samenvatting van een wedstrijd uit de Eredivisie vrouwen uitzenden. Aanstaande zaterdag – 4 februari – wordt op de Herdgang in Eindhoven afgetrapt met de wedstrijd PSV – Telstar.

Mapfre derde deelnemer Volvo Ocean Race

MAPFRE doet opnieuw mee aan de Volvo Ocean Race. Op dinsdag 31 januari maakte het Spaanse team bekend deel te zullen nemen aan de 2017-18 editie.

Bauer official supplier van IJshockey Nederland

IJshockey Nederland heeft een official supplier overeenkomst voor de komende drie seizoenen bereikt met Maple Leaf, vertegenwoordiger van het ijshockey merk Bauer in de Benelux.

Deloitte official partner KNHB

Deloitte is official partner geworden van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). Op zaterdag 28 januari, tijdens het Nationaal Hockeycongres 2017, hebben Deloitte CEO Peter Bommel en KNHB directeur Erik Gerritsen de samenwerking bezegeld.

NN Group partner kunstbeurs Art Rotterdam

NN Group heeft voor 2017 een partnerovereenkomst getekend met kunstbeurs Art Rotterdam en introduceert de NN Group Art Award, een nieuwe kunstprijs voor uitzonderlijk talent.

VODW en KNHB verlengen samenwerking

VODW en de KNHB verlengen het contract als official sponsor voor een periode van vier jaar tot en met 1 januari 2021. VODW is het grootste adviesbureau in Nederland op gebied van strategie en marketing en al geruime tijd verbonden aan de hockeybond.

Opnieuw limited edition bierfles bij IFFR

Warsteiner heeft voor de bezoekers van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) voor het derde jaar op rij een Limited Edition bierfles ontworpen.

Topsporters aan de slag bij SportVibes

Sportmarketingbureau SportVibes heeft drie nieuwe teamgenoten, waaronder twee topsporters. Zo zullen de dit jaar gestopte prof-tennisser Jesse Huta Galung en korfballer Sven Jonker het team van SportVibes versterken.

Mercedes-Benz ook in 2017 titelsponsor FashionWeek

Mercedes-Benz is ook in 2017 titelsponsor van de FashionWeek Amsterdam. Telegraaf Media Groep (TMG) en Mercedes-Benz hebben dat bekendgemaakt tijdens de presentatie van het programma van de komende editie van het grootste mode-event van de Benelux.

ING ook presenting partner 3e editie Flying Dutch

Op 3 juni 2017 komt dansend Nederland weer samen tijdens de derde editie van The Flying Dutch. De headliners dit jaar zijn Afrojack, Hardwell en Nicky Romero. Ook dit jaar is ING presenting partner.

Amstel en Tribe verlengen samenwerking

Amstel Bier en Tribe Company hebben de samenwerking rond De Vrienden van Amstel LIVE! met vijf jaar verlengd. Beide partijen werken sinds 2010 samen voor het evenement.

Univé hoofdsponsor Maastrichts Mooiste

Maastrichts Mooiste heeft met Univé Verzekeringen de komende jaren een nieuwe naam- en hoofdsponsor. De evenementennaam wordt dan ook omgedoopt tot Univé Maastrichts Mooiste.

Ziggo en PSV breiden samenwerking uit

De samenwerking tussen PSV en official partner Ziggo wordt verder uitgebreid. Vanaf zaterdag is PSV TV beschikbaar bij Ziggo On Demand. Dat betekent dat alle Ziggo-abonnees gratis naar unieke PSV TV content kunnen kijken wanneer ze maar willen.

Golazo neemt VAAV Communication over

De Golazo Group neemt het sponsoradviesbureau VAAV Communication over. VAAV Communication zal onder zijn eigen naam en met dezelfde staf doorgaan.

INTERSPORT lanceert eerste merkcampagne

INTERSPORT lanceert voor het eerst in Nederland een eigen merkcampagne: ‘Sport to the people’.