Artikelen

Players United Events & Consultancy versterkt zich

Players United Events & Consultancy heeft zich versterkt met Robin van Vliet (Strategy & Concept) en Niels Savenije (Community & HR). De twee nieuwe functies geven invulling aan de huidige groei van het bureau.

Windsurfer Kiran Badloe gesteund door GHI

Kiran Badloe, de 23-jarige fulltime RS:X-windsurfer van TeamNL, wordt bij zijn grootste uitdaging van zijn leven: een plek op de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo, gesteund door een nieuwe sponsor, GHI B.V.

Argon levert fietsen voor BEAT Cycling Club

Met ingang van het huidige wielerseizoen slaat BEAT Cycling Club de handen ineen met het Canadese fietsenmerk Argon 18. De BEAT wegploeg, komend jaar uitkomend op UCI Continentaal niveau, gaat rijden met de Gallium en Gallium Pro wegfietsen. Daarnaast maakt het team gebruik van de Argon 18 E-117 in de tijdritten.

Shirtsponsors De Graafschap verlengen contract

De shirtsponsoren Flexfactory, KemperKip en La Souris hebben hun contract met De Graafschap met een seizoen verlengd. Deze drie logo’s sieren ook in het seizoen 2018-2019 de tenues van de club.

UEFA Europa League blijft bij Fox Sports

FOX Sports zendt ook de komende drie jaar de UEFA Europa League live uit. De sportzender heeft daartoe een overeenkomst gesloten tot en met de zomer van 2021.

Eerste sprekers aangekondigd voor Sponsorreport Jaarcongres

Thomas van Schaik, Manager Marketing en Commercie NOC*NSF; Bart Rutten, algemeen directeur Centraal Museum Utrecht en Jaap Kalma, voormalig Chief Commercial Officer AC Milan, zullen op het Sponsorreport Jaarcongres keynotes presenteren.

Maastricht en Valkenburg blijven start- en finishlocatie Amstel Gold Race

De gemeenten Maastricht en Valkenburg aan de Geul verbinden zich ook voor de komende vijf jaren aan de Amstel Gold Race. Beide gemeenten en de Amstel Gold Race maakten vandaag bekend dat zij het contract hebben verlengd tot en met 2022.

DEGIRO nieuwe hoofdsponsor Rugby Nederland

Vanaf 1 januari is DEGIRO de nieuwe hoofdsponsor van Rugby Nederland. De overeenkomst is aangegaan voor één jaar met mogelijkheid tot verlenging. De samenwerking komt tot stand door het gemeenschappelijk doel van beide organisaties: Investeren in de Toekomst.

Uitbreiding managementteam Het Scheepvaartmuseum

Per januari versterken Anne-Floor van Tilburg (Hoofd Development), Marcel van Kanten (Hoofd Marketing & Communicatie) en Gundy van Dijk (Hoofd Educatie & Publieksactiviteiten) het managementteam van Het Scheepvaartmuseum. Per 1 februari start Christian Taal als Hoofd Bedrijfsvoering.

Motivaction en 2Basics starten eSports-samenwerking

Motivaction en 2Basics slaan de handen ineen voor een innovatieve samenwerking. Beider onderzoeks- en marketing expertise wordt gekoppeld om diepe inzichten in de relatief nieuwe wereld van Esports op te doen en de doelgroep van nu al meer dan 400 miljoen fans te segmenteren in heldere profielen.

NN Group nieuwe hoofdsponsor NN Egmond Halve Marathon

Vanaf 2019 is NN de nieuwe hoofdsponsor van de Egmond Halve Marathon, de loop die elk jaar op de tweede zondag in januari georganiseerd wordt aan de Noord-Hollandse kust. De komende drie jaar heet dit hardloopevenement daarom de NN Egmond Halve Marathon.

Vibes of the Week #2

De Vibes van Sponsorreport-partner SportVibes.

TOTO naamgever KNVB Beker

TOTO, onderdeel van de Nederlandse Loterij, wordt de nieuwe naamgever van de KNVB Beker en verlengt het sponsorcontract tot en met 2022. De nieuwe naam wordt TOTO KNVB Beker.

Schaatsploeg Team LottoNL-Jumbo verlengt met Capital Advertising

Schaatsploeg Team LottoNL-Jumbo en Capital Advertising hebben deze week hun samenwerking met 1 jaar verlengd tot eind 2018. Beide partijen werken al een jaar samen op het gebied van Social Media. De resultaten zijn dermate positief dat het partnership wordt gecontinueerd.

Overnachten bij Ajax - Feyenoord

Op 21 januari wordt in de Amsterdam ArenA de 184e editie van de Klassieker gespeeld. Om de aftrap van de tweede helft van het seizoen in te luiden, maken Ziggo en Ajax het mogelijk om de nacht voorafgaand aan de Klassieker in een klein huisje in de ArenA te overnachten en Ajax - Feyenoord te kijken vanaf het balkon.