Artikelen

Oranje Fonds en Nationale-Nederlanden samen sterker tegen armoede

Het Oranje Fonds en Nationale-Nederlanden gaan samenwerken om de aanpak van armoede en schulden in Nederland te ondersteunen. Zij richten daarvoor het programma ‘Samen Sterker tegen Armoede’ op, waarvoor Nationale-Nederlanden €1,5 miljoen beschikbaar stelt.

Maak kans om in het Mauritshuis te hangen!

Het Mauritshuis nodigt samen met hoofdsponsor NN Group alle creatieve bewonderaars van het Meisje met de Parel uit voor een bijzondere open call: creëer jouw versie van Meisje met de parel en maak kans om in de Vermeerzaal van het Mauritshuis te hangen.

DPG Media Official Mediapartner Heroes Den Bosch

Heroes Den Bosch en DPG Media slaan voor ten minste drie seizoenen de handen ineen. Het mediabedrijf dat zich met haar merkportfolio - onder andere AD, de Volkskrant, NU.nl, Qmusic, het Eindhovens Dagblad en Brabants Dagblad - de grootste van Nederland en België mag noemen, wordt Official Mediapartner van de club.

Succesvolle avond voor de gehandicaptensport in Louwman museum

Op dinsdagavond 15 november vond in het Louwman museum in Wassenaar de 14e editie van het benefietdiner voor de Gehandicaptensport plaats. Het thema van het benefietdiner was dit jaar ‘De Kracht van Meedoen’. Een avond waarbij meedoen is winnen hoog op de agenda stond, Op de avond werd een bedrag van € 488.000,- opgehaald voor sporters met een handicap.

Solheim Cup komt in 2026 naar Nederland

De Solheim Cup, het grootste internationale golfevenement voor vrouwen, komt in september 2026 voor het eerst naar Nederland. Op Bernardus Golf in Cromvoirt gaan de beste golfsters uit Europa en de Verenigde Staten de strijd met elkaar aan.

Eredivisie zwaait WK-gangers uit met kunstwerk

De Eredivisie heeft een campagne ontwikkeld waarmee het de Eredivisie spelers die afreizen naar het Wereldkampioenschap voetbal succes wenst. Op Schiphol prijkt vanaf vannacht een kunstwerk met daarop de negentien eredivisiespelers die uitkomen voor zes verschillende landen. Voetbalkunstenaar Barry Pirovano is verantwoordelijk voor het 25-meter lange werk, zijn grootste ooit. Creatief bureau One:Nil bedacht en produceerde de campagne.

KPN maakt ‘Legends of Gaming’ opnieuw mogelijk

Met jaarlijkse toernooien en spin-offs, is ‘Legends of Gaming’ een fenomeen onder Gen Z’s en Millennials op YouTube Vandaag start het zevende seizoen van het grootste gaming-platform van Nederland ‘Legends of Gaming’ (LOG) op YouTube, gecreëerd én geproduceerd door YouTube Agency Team5pm.

Monique Pennings weg bij Jumbo

Monique Pennings heeft laten weten dat ze na zestien jaar Jumbo gaat verlaten. Afgelopen jaren was Pennings verantwoordelijk voor Media en Partnerships van de supermarktketen.

Met Sponsorreport naar het Mauritshuis

Op 24 november a.s. vindt er in het Mauritshuis in Den Haag iets heel bijzonders plaats. Voor één avond krijgt auteur, columnist en fotograaf Tatjana Almuli de sleutel van het museum. Als gastdirecteur biedt zij die avond haar perspectief op de bestaande collectie en voegt zij daar elementen van nu aan toe die wat haar betreft niet mogen ontbreken. Via Sponsorreport kun je er bij zijn.

KPMG hoofdsponsor Lentemarathon Amstelveen

Accountancy- en advieskantoor KPMG heeft zich voor drie jaar verbonden aan de Lentemarathon Amstelveen. Het bedrijf, met hoofdkantoor in Amstelveen, is begaan met de gemeenschap in Amstelveen en vindt gezondheid erg belangrijk. Daarom is KPMG trots dat het event voortaan de ‘KPMG Lentemarathon Amstelveen’ zal gaan heten.

Albert-Jan Smid verruilt KNLTB voor Team TOC

Albert-Jan Smid (51) is vanaf 1 december aanstaande de nieuwe Head of Partnerships van Team TOC. Bij het sportevenementenbureau uit Oss wordt hij onder meer verantwoordelijk voor de commerciële partnerships van de European Para Championships, het multisport event dat in augustus 2023 voor het eerst zal plaatsvinden in Rotterdam.

Ziggo Sport verwerft exclusieve rechten UEFA clubvoetbal

Ziggo Sport heeft de exclusieve media-rechten verworven voor de UEFA Champions League, de UEFA Europa League en de UEFA Europa Conference League. De afspraken met UEFA gelden voor drie voetbalseizoenen: van medio 2024 tot medio 2027. Daarmee komen de belangrijkste Europese clubcompetities voor het eerst onder één dak. Alle wedstrijden en hoogtepunten zijn exclusief te zien bij Ziggo Sport.

Albert Heijn voert WK-campagne meer ingetogen

Albert Heijn lanceerde vandaag zijn WK-campagne 'Samen kleuren we oranje'. De supermarktketen focust dit toernooi op het samen thuis kijken naar voetbal. "De aanpak is meer ingetogen en verschilt daarin van vorige toernooien", zegt Peter Lansaat, hoofd sponsoring bij Albert Heijn.

Daikin nieuwe partner Topsport NOORD

Topsport NOORD heeft met Daikin een nieuwe partner vastgelegd.

Albert Heijn start WK-campagne met boodschap voor alle fans

Dit WK zet Albert Heijn in op samen met iedereen in Nederland achter Oranje te gaan staan. Albert Heijn focust dit toernooi op het samen thuis kijken naar voetbal en heeft met de spelers en bondscoach Louis van Gaal een korte film gemaakt voor alle fans.