Artikelen

HOKA nieuwe sportswearpartner NN Marathon Rotterdam

HOKA ONE ONE®, onderdeel van Deckers Brands, is benoemd als officiële sportswear-partner van de NN Marathon Rotterdam. Als partner wil HOKA de ervaring van de marathondeelnemers verbeteren en de interesse in het evenement te verbreden door HOKA’s sterke fanbase in de hardloopcommunity te activeren.

T-Mobile Nederland en Join us bundelen krachten in strijd tegen eenzaamheid onder jongeren

Vandaag zetten T-Mobile Nederland en stichting Join us hun handtekening onder een samenwerking voor minstens drie jaar. Join us zet zich in om eenzaamheid onder jongeren te verminderen, door hen met elkaar in contact te brengen én sociaal sterker te maken.

Allen & Overy hoofdsponsor Eye Filmmuseum

Internationaal advocatenkantoor Allen & Overy is vanaf 1 mei 2021 drie jaar hoofdsponsor van Eye Filmmuseum. Allen & Overy en Eye gaan zich inzetten voor het behoud van het cultureel filmerfgoed, de realisering van spraakmakende tentoonstellingen, onderwijsprogramma's en het bevorderen van talent.

Hanneke Jaanen versterkt management Triple Double

Per 1 juni versterkt Hanneke Jaanen Triple Double als Client Director Brands. De afgelopen jaren heeft Jaanen leiding gegeven aan de media en content afdeling van PSV. Daar was zij verantwoordelijk voor de contentstrategie en media-formats van de club uit Eindhoven.

Tom Coronel, Andy van der Meijde en Barend van Deelen ‘De Mannen van TABAC’

TABAC heeft Tom Coronel, Andy van der Meijde en Barend van Deelen (538) gestrikt als de nieuwe ambassadeurs van het mannencosmeticamerk. Gezamenlijk vertegenwoordigen zij de doelgroepen: voetbal, sport en lifestyle.

Talens en Van Gogh gaan samenwerken

Royal Talens en het Van Gogh Museum hebben de handen ineengeslagen en kondigen een collectie schilder- en tekenmaterialen aan als eerbetoon aan Vincent van Gogh. De collectie van creatieve materialen is geïnspireerd op het kleurenpalet van enkele meesterwerken uit het Van Gogh Museum en moet de gebruiker uitnodigen om zijn creativiteit te ontdekken en grenzen te verleggen, zoals Vincent van Gogh dat ook deed.

Fletcher Football tekent overeenkomst met Eerste Divisie

Fletcher Football, onderdeel van Fletcher Hotels, heeft met de Coöperatie Eerste Divisie (CED) een overeenkomst getekend voor de duur van 15 maanden, ingaande 1 april 2021 tot 1 juli 2022.

UEFA centraliseert sponsorrechten Women’s Champions League

UEFA centraliseert vanaf komend seizoen de sponsor- en mediarechten van de Women’s Champions League na de groepsfase. Met het nieuwe financiële distributiemodel kan UEFA € 24 miljoen verdelen onder vrouwenvoetbal in Europa, vier keer meer dan momenteel. Ook wordt het model hervormt, met een groepsfase met vier keer vier clubs.

SPORTNEXT Online Event: De TikTok-trend

SPORTNEXT organiseert op 31 mei een online event over TikTok, het snelst groeiende sociale medium in Nederland: De TikTok-trend.

Nederlandse sportsponsor O'sonyq failliet

De Nederlandse sportdrankfabrikant O'sonyq, dat afgelopen jaren bij een groot aantal buitenlandse voetbalclubs en Nederlandse sportorganisaties sponsor is geworden, is vorige maand failliet verklaard. Vitesse is inmiddels een rechtszaak gestart.

Jan-Willem Brüggenwirth algemeen directeur FC Twente

Jan-Willem Brüggenwirth (60) wordt per 1 juli de nieuwe algemeen directeur bij FC Twente. Samen met financieel en operationeel directeur Martijn Hoogstoevenbeld en Jan Streuer, technisch directeur, vormen zij vanaf het nieuwe seizoen de directie van FC Twente. Brüggenwirth is de opvolger van Paul van der Kraan die eind vorig jaar heeft aangegeven de club per 1 september te gaan verlaten.

ArboNed jaar langer sponsor FC Emmen

ArboNed heeft de verlenging van het (vitaliteits-)partnership met FC Emmen getekend en staat ook aankomend seizoen op het wedstrijdshirt van FC Emmen.

Run2Day verlengt samenwerking met Dam tot Damloop en TCS Amsterdam Marathon

Run2Day blijft de komende jaren verbonden aan de twee grootste hardloopevenementen van Nederland. De landelijke keten van hardloopspeciaalzaken heeft het co-sponsorschap voor de Dam tot Damloop verlengd ten met de editie van 2023 en bij de TCS Amsterdam Marathon tot en met 2024.

KNCB kiest Spinmarketing als marketingcommunicatiebureau

De Koninklijke Nederlandse Cricket Bond kiest Spinmarketing als marketingcommunicatiebureau om het Nederlands cricket verder op de kaart te zetten.

Brand New Live wint EURO2020 pitch Hisense Benelux

Na een intensief pitchtraject heeft Hisense haar MarCom-activiteiten rondom EURO2020 ondergebracht bij het Hilversumse marketingcommunicatie-bureau Brand New Live. Voor de through-the-line consumentencampagne die vandaag van start gaat is een intensieve samenwerking aangegaan met ex-international en voetbal-analist Rafael van der Vaart.