Artikelen

Bud ook op de tap in GelreDome

Bierbrouwerij AB InBev gaat Bud schenken in het GelreDome, het grootste theater van Nederland én het voetbalstadion van Vitesse en verlengt de samenwerking met vijf jaar. Zaterdag 23 november stroomt voor het eerst Bud uit de taps, aangevuld met een speciaalbierportfolio van Bierbrouwerij AB InBev.

Nationale-Nederlanden en het Nederlands Fotomuseum verlengen partnership

De samenwerking van Nationale-Nederlanden en het Nederlands Fotomuseum in Rotterdam is voor de komende drie jaar verlengd. Sinds 2017 ondersteunt NN als Corporate Partner Collectie de unieke collectie van het Nederlands Fotomuseum met tentoonstellingen en projecten. Deze collectie vertegenwoordigt een belangrijk deel van het visuele erfgoed van Nederland.

AutoRent Vitesse mobiliteitspartner Nederlands bobsleeteam

Het Nederlandse bobsleeteam is komend seizoen verzekerd van vele veilige kilometers door heel Europa met een personenbus van AutoRent Vitesse uit Utrecht.

BCD Travel nieuwe mede-hoofdsponsor van Singer Laren

BCD Travel, opgericht door John Fentener van Vlissingen, is de komende vijf jaar - naast ABN AMRO en de BankGiro Loterij - mede-hoofdsponsor van Singer Laren.

Burger King lanceert de ‘Roast Whopper’

Als warming up voor het tv-programma van 'The Comedy Central Roast of Ali B.' introduceren Burger King en Comedy Central ‘The Roast Whopper’. Deze limited edition burger komt beschikbaar in alle 67 Burger King restaurants.

Freo nieuwe shirtsponsor TeamNL Handbaldames

Online leenspecialist Freo uit Eindhoven verbindt haar naam tot eind 2021 aan het Nederlandse handbaldames team. De sponsorovereenkomst is, nét voordat de selectie van bondscoach Emmanuel Mayonnade afreist naar Japan om een gooi te doen naar het wereldkampioenschap, gesloten. De nummer één van het toernooi plaatst zich rechtstreeks voor de Olympische Spelen 2020 in Tokio.

Sligro en KNVB verlengen contract

Sligro en KNVB verlengen hun partnershipcontract tot 31 december 2022. Sinds 2015 zijn Sligro en de KNVB partners in een gezamenlijke ambitie, het stimuleren van een gezonde en verantwoorde leefstijl in het amateurvoetbal.

Bookspot stopt sponsoring Literatuurprijs

Onlineboekhandel Bookspot stopt met de sponsoring van de literatuurprijzen voor fictie en non-fictie. Het contract met de Stichting Jaarlijkse Literatuurprijs wordt na twee jaar niet verlengd. Dat meldt NRC.

Sligro en KNVB verlengen sponsoring

Sligro en KNVB verlengen hun partnershipcontract tot 31 december 2022. Sinds 2015 zijn Sligro en de KNVB partners in een gezamenlijke ambitie, het stimuleren van een gezonde en verantwoorde leefstijl in het amateurvoetbal.

McDonald's en Kinderfonds presenteren de McNificents

Het Ronald McDonald Kinderfonds en McDonald’s vieren op woensdag 27 november hun jarenlange samenwerking op een wel heel bijzondere manier. McDonald’s vervangt op McHappy Day, 27 november, de iconische Happy Meal-speeltjes door de McNificents. Drie echte superhelden, Fleur (11), Juliën (9) en Keano (11), stonden model voor deze stoere actiepoppetjes.

Bauhaus versterkt fundament onder curlingmannen

De Nederlandse Curling Bond (NCB) heeft met bouwmarkt Bauhaus een nieuwe sponsor met internationale allure gepresenteerd voor het herenteam. Het bouwcentrum zal als partner van de curlingmannen fungeren naast hoofdsponsor Asito, dat het contract met de NCB voor vier jaar heeft verlengd. Karin Cardinaal is marketingmanager van Bauhaus: “Wij herkennen ons als Bauhaus sterk in de ambities van het curlingteam.”

Cavallaro Napoli is nieuwe Fashion Supplier KNLTB

Het Italiaanse merk Cavallaro Napoli is de komende jaren Official Fashion Supplier van de KNLTB.

IOC en Airbnb sluiten Olympisch partnership

Airbnb wordt partner van het TOP-programma van het IOC en ondersteunt de duurzaamheidsdoelstellingen van de Olympische beweging. Airbnb sluit een overeenkomst tot en met 2028. De samenwerking moet ook zorgen voor extra inkomsten voor atleten.

Veel R&D geeft meer rendement in F1 dan veel reclame

Autofabrikanten die veel in R&D investeren halen meer voordeel uit deelname aan de F1 dan autofabrikanten die veel in reclame investeren. Dat blijkt uit onderzoek van Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM) en Erasmus School of Economics (ESE).

BAUHAUS nieuwe sponsor Nederlandse curlingmannen

Vlak voor aanvang van het Europees Kampioenschap in Zweden heeft de Nederlandse Curling Bond (NCB) met BAUHAUS een nieuwe sponsor met internationale allure gepresenteerd voor het herenteam. Het bouwcentrum zal als partner van de curlingmannen fungeren naast hoofdsponsor Asito, dat het contract met de NCB voor vier jaar heeft verlengd.