Artikelen

Opnieuw hoofdrol Verstappen in Jumbo-reclame

Autocoureur Max Verstappen speelt vanaf deze week weer de hoofdrol in een reclamecampagne van Jumbo. De commercial promoot de "Jumbo Racedagen driven by Max Verstappen”.

CPNB schrijft nieuw hoofdstuk

De Stichting CPNB, de stichting voor de Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek, is een nieuw hoofdstuk aan het schrijven waarbij merkbouwen en samenwerken met partners de hoofdpersonen zijn.

De staat van sponsoring in Nederland is sterk

Tijdens het Sponsorreport Jaarcongres in de Philharmonie te Haarlem kwamen alle trends in sponsoring en partnershipmarketing aan bod. De conclusie na afloop was hoopvol: de staat van sponsoring in Nederland is sterk.

Versterking voor bestuur Fonds Gehandicaptensport

Met de komst van Henk Markerink als voorzitter en Frans van Steenis, Bob van Oosterhout en Peter van Keulen als bestuursleden is Fonds Gehandicaptensport op sterkte voor de toekomst. Met het 9-tal ‘zwaargewichten’ zijn alle belangrijke expertises ingevuld.

Vibes of the Week #16

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Staarink verruilt IFFR voor De Doelen

Directeur Janneke Staarink verlaat het International Film Festival Rotterdam (IFFR) om met ingang van 1 augustus de nieuwe algemeen directeur van de Doelen te worden.

Anne Loes Kokhuis naar Watersportverbond

Het Watersportverbond heeft Anne Loes Kokhuis aangesteld als nieuwe manager Commercie & Communicatie. Arend van Bergeijk wordt manager Wedstrijdsport.

Oosterwegel sponsor- en businessmanager Strong Viking

Tom Oosterwegel is per 16 april begonnen als sponsor- en businessmanager bij Strong Viking.

Nlsportraad: "Gunstiger fiscaal klimaat voor sponsors sportevenementen"

De Nederlandse Sportraad (NLsportraad) adviseert het kabinet dat er een gunstiger fiscaal klimaat moet komen voor sponsors die sportevenementen mogelijk maken.

Martin Glas stopt als sponsor PSV

Glasbedrijf Martin Glas neemt na zes jaar afscheid als sponsor van PSV.

Ruim 44 miljoen euro voor de Nederlandse sport

Nederlandse Loterij investeert 44.700.000 euro in de Nederlandse sport via NOC*NSF. Dit maakte Nederlandse Loterij vanmiddag bekend tijdens haar afdrachtsmoment in Amsterdam.

Peugeot steunt nieuwe tennisgeneratie

Vier aanstormende Nederlandse tennistalenten weten zich vanaf heden gesteund door Peugeot Nederland.

Océ en NEMO sluiten partnership

Océ en NEMO Science Museum zijn een partnership aangegaan. Océ steunt NEMO in het toegankelijk maken van wetenschap en technologie voor een breed publiek.

Overname EventsIT door CM.com

Communicatie- en betaalplatform CM.com neemt EventsIT, specialist in ICT en ticketing voor (sport)evenementen, uit Rotterdam over. Daarmee wilt CM.com haar positie op het gebied van registratie- en toegangsdiensten voor sportevenementen verstevigen.

Viktor&Rolf in de Kunsthal breed ondersteund

De tentoonstelling in de Kunsthal ‘Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years’, ter gelegenheid van het vijfentwintigjarig jubileum van het Amsterdamse luxueuze modehuis Viktor&Rolf, wordt door een groot aantal bedrijven ondersteund.