Artikelen

Kemari gaat digitale ambities van Vitesse verwezenlijken

De digitale omgeving van Vitesse krijgt een nieuwe dimensie. De Arnhemse club heeft een partnership voor tweeënhalf jaar afgesloten met Kemari, dat zich met ingang van dit kalenderjaar Digital Partner van Vitesse mag noemen. De Digital Agency gaat samen met de club de volgende stappen zetten in het bouwen van een community en het creëren van meer (online) supportersbeleving.

Einde aan samenwerking ADO Den Haag en Cars Jeans

Na vijf seizoenen komt er deze zomer een einde aan de samenwerking tussen ADO Den Haag en Cars Jeans. ADO Den Haag bedankt het bekende kledingmerk voor de onvoorwaardelijke steun de afgelopen jaren, een periode die zeker voor ADO Den Haag niet altijd makkelijk was.

Heineken overweegt Holland Heineken (t)Huis in Amsterdam

Heineken, een van de partners van NOC*NSF en TeamNL, zal tijdens de Olympische Winterspelen hoogstwaarschijnlijk een Holland Heineken (t)Huis in Amsterdam opzetten en organiseren. Dat zegt desgevraagd Els Dijkhuizen, Marketing Directeur Heineken Nederland. Vanwege de covid restricties staat het evenement momenteel nog op een laag pitje.

Lennart Bril nieuwe Head Of Commerce bij SEG

Lennart Bril bekleedt vanaf 1 februari de functie van Head of Commerce bij talent managementbureau Sports Entertainment Group (SEG). In zijn nieuwe rol is Bril onder meer verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten binnen het bedrijf.

EY hoofdsponsor KNLTB Padel

Accountants- en adviesorganisatie EY is de komende drie jaar hoofdsponsor van KNLTB Padel. De samenwerking werd vandaag beklonken op de padelbanen van Peakz Padel in Amsterdam.

Edisons en AFAS gaan vijfjarige samenwerking aan

AFAS Software en de Edison Stichting gaan voor tenminste vijf jaar een samenwerking met elkaar aan. Het softwarebedrijf is naamgevend partner geworden van de evenementen Edison Pop, Edison Jazz en Edison Klassiek en worden daarmee AFAS Edisons. Daarnaast wordt het onlangs geopende AFAS Theater Leusden de nieuwe locatie van de uitreikingen. Een van de doelen van AFAS is om in lastige tijden Nederlandse muzikanten te steunen.

KNSB start 'We own the ice'-campagne

Onder het motto ‘We own the Ice’ stimuleert de KNSB alle Nederlanders om onze TeamNL-schaatsers de komende weken aan te moedigen en de medaillewinnaars te feliciteren.

IJzeren Podiumdier voor TivoliVredenburg en Bud samenwerking

TivoliVredenburg heeft tijdens ESNS 2022 een IJzeren Podiumdier ontvangen voor de projecten Studio Pandora en Walk The Line, die in samenwerking met partner Bud zijn ontwikkeld.

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy vieren unieke samenwerking

ABN AMRO en Rotterdam Ahoy hebben hun samenwerking voor het World Tennis Tournament en het World Wheelchair Tennis Tournament met drie jaar verlengd, tot en met 2025. Daardoor zal volgend jaar in ieder geval samen het 50-jarig jubileum van het toernooi gevierd worden. Maar eerst gaat de aandacht natuurlijk uit naar de komende editie. Met opnieuw bij beide toernooien een topbezetting, en helaas ook voor de tweede keer in zeer gehavende vorm; vorig jaar zonder publiek, nu (alsnog) met een heel beperkt aantal van 1.250 mensen per sessie.

Judo Bond Nederland en BouwGarant gaan samen voor een gezonde jeugd

Judo Bond Nederland en BouwGarant slaan de handen ineen om zo veel mogelijk kinderen kennis te laten maken met judo. Met de 'Gun je kind judo'-campagne willen beide partijen ouders laten zien hoeveel de sport voor hun zoon of dochter kan betekenen.

Wielersportbond NTFU en Bosch eBike Systems lanceren Trailfund voor mountainbikeroutes

Bosch eBike Systems treedt op als projectsponsor voor wielersportbond NTFU voor de ontwikkeling van MTB-routes in Nederland. Daar zetten zo’n 2.750 vrijwilligers zich in om MTB-routes aan te leggen. De financiering van de aanleg en het onderhoud van die routes moeten zij zelf regelen. Met het NTFU Bosch eBike Systems Trailfund geven beide organisaties deze vrijwilligers een financieel duwtje in de rug.

Ajax grootste omzetverliezer van Europese landskampioenen door corona

Volgens de zesde editie van de KPMG Football Benchmark zorgt de coronapandemie voor grote omzetverliezen bij de voetballandskampioenen van de acht grootste competities in Europa. Alleen Manchester City en Inter Milan wisten omzetgroei te realiseren in het afgelopen boekjaar dat juni 2021 eindigde. Ajax noteerde het grootste omzetverlies van 23% met een bedrag van 37 miljoen euro.

Erik van Leeuwen naar Global Sports Communication

Erik van Leeuwen start op 1 maart als Senior Sportmarketeer bij Global Sports Communication.

“Feyenoord tekent megasponsordeal met nieuwe kledingsponsor”

Feyenoord staat op het punt een van de grootste sponsordeals in de historie van de club af te sluiten door een contract te tekenen met het nieuwe Britse sportkledingmerk Castore. Daarbij zou het om een bedrag van 50 miljoen euro gaan.

Vitesse zet in op meerjarig partnership met BetCity.nl

Vitesse heeft de handen ineengeslagen met BetCity.nl. De aanbieder van sportweddenschappen heeft zich voor tweeënhalf seizoen als non-exclusive betting partner aan Vitesse verbonden, met een optie voor nog een jaar. Het partnership werd vrijdag aangekondigd middels een video met Arnhemmer Andy van der Meyde in de hoofdrol.