Artikelen

Bart de Vries naar House of Sports

Bart de Vries, voormalig commercieel directeur van JCDecaux, gaat per 1 november a.s. aan de slag bij sportmarketingbureau House of Sports.

Hoofdsponsor Mizuno en Rijksmuseum vieren doorgaan TCS Amsterdam Marathon

Hoofdsponsor Mizuno is enorm blij dat de 2021-editie van de TCS Amsterdam Marathon doorgaat. Om dat te vieren heeft Mizuno samen met Rijksmuseum een hardloopschoen ontworpen waarbij ze hun gezamenlijke binding met Japan eren. De schoen is verkrijgbaar tijdens het evenement.

10 aanbieders krijgen licentie online kansspelen

De Kansspelautoriteit heeft vandaag aan 10 bedrijven laten weten dat zij een vergunning krijgen waarmee zij met ingang van 1 oktober 2021 via internet kansspelen aan mogen bieden.

Fairtree nieuwe partner Cricketbond

Fairtree is de nieuwe partner van de KNCB en shirtsponsor van het Nederlands Elftal tijdens de aanstaande ICC Men’s Twenty20 World Cup 2021 en de ODI-tour naar Zuid-Afrika in november 2021.

14 de musical brengt emotie naar AFAS

Onder grote belangstelling is afgelopen zaterdag 14 de musical, de muzikale ode aan Johan Cruijff, in het AFAS Theater in première gegaan. Voor AFAS biedt de voorstelling een uitgelezen kans om met nieuwe doelgroepen in contact te komen en emotie aan het merk te koppelen.

CêlaVíta nieuwe partner Van Gogh Museum

Vincent van Goghs beroemde schilderij De aardappeleters brengt CêlaVíta en het Van Gogh Museum samen in een partnerschap waarin Nederlanders van alle generaties worden geïnspireerd door het werk en leven van Van Gogh. CêlaVíta zal voor zeker een jaar het Van Gogh Museum steunen.

Vier verse krachten voor One:Nil

Het groeiende klantportfolio van One:Nil gaat gepaard met een evenredige groei van het team. Recent is het team versterkt met vier aanwinsten, zo laat het Amsterdamse bureau weten.

Nationale-Nederlanden ook dit jaar partner Dutch Dance Quiz

Op vrijdag 15 oktober keert Dutch Dance Quiz terug met de liveshow Dutch Dance Quiz: Live On Stage. De liveshow vindt plaats tijdens het Amsterdam Dance Event in het International Theater Amsterdam. Dutch Dance Quiz wordt opnieuw mede mogelijk gemaakt door Nationale-Nederlanden.

House of Sports ontwikkelt afdrachtcampagne voor Nederlandse Loterij

Sportmarketingbureau House of Sports heeft voor Nederlandse Loterij een campagne ontwikkeld die aan de deelnemers duidelijk moet maken hoe de afdracht van de kansspelorganisatie aan de Nederlandse sport verloopt.

MVV krijgt Nike op het shirt

MVV Maastricht heeft met retailpartner Voetbalshop.nl een overeenkomst gesloten waardoor de club vanaf komend seizoen Nike op het shirt krijgt.

Tom van Kuyk naar NN Group

Tom van Kuyk verruilt per 1 december Rabobank voor NN Group. Van Kuyk gaat het nationale en internationale team aansturen dat verantwoordelijk is voor communicatie, activatie en sponsoring.

Nationale-Nederlanden start NN Rivals Run

Op zondag 3 juli 2022 gaan de hardloopsteden Arnhem en Nijmegen het tegen elkaar opnemen in een nieuw hardloopformat: NN Rivals Run. Het nieuwe evenement is omarmd door ‘Supporter van alle hardlopers’ Nationale-Nederlanden en wordt in samenwerking met de gemeenten Arnhem, Nijmegen en Overbetuwe georganiseerd.

Rijksmuseum Boerhaave stopt met hoofdsponsor Shell

Rijksmuseum Boerhaave stopt per 1 januari 2022 met hoofdsponsor Shell. Dat maakte directeur van het wetenschapsmuseum, Amito Haarhuis, bekend tijdens de live uitzending van OVT op NPO1.

Sport in Bedrijf: Rabobank

Dit jaar zetten we met Sponsorreport in de rubriek ‘Sport in bedrijf’ op regelmatige basis de (media)partners, bonden en suppliers van NOC*NSF in de spotlight. Hoe gebruiken zij de kracht van sport, hoe activeren ze de samenwerking en hoe kijken ze naar de toekomst? In de vierde aflevering een interview met Tom van Kuyk, sponsor manager bij Rabobank Nederland.

Sterker partnership door uitdagende tijden

TivoliVredenburg en Bierbrouwerij AB InBev verlengden medio 2019 hun partnership met vijf jaar en lanceerden daarbij een aantal innovaties, waaronder Jupiler 0,0% op tap en Leffe Blond 0,0% op fles. Hoe hebben zij samen de COVID-19 periode beleefd? En hoe kijken ze naar de toekomst? Sponsorreport gaat in gesprek met Niki de Jonge (Partnerships & development bij TivoliVredenburg) en Michele van Spilbeeck (Horecadirecteur bij Bierbrouwerij AB InBev).