Artikelen

Pavo official partner KNHS

Vanaf 1 januari 2015 is Pavo vijf jaar lang official partner van de KNHS. De focus van het partnership ligt op het verspreiden van kennis over gezond voermanagement en paardenvoeding.

Tom van Kuyk Teammanager Sponsoring bij Rabobank

Tom van Kuyk is sinds half oktober werkzaam als Teammanager Sponsoring bij Rabobank Nederland. Van Kuyk was afgelopen zes jaar Teammanager Marketing & Communications bij Skoda.

Ziggo nieuwe hoofdsponsor van Ajax

Ziggo is per 1 januari 2015 de nieuwe hoofdsponsor van Ajax. De merknaam Ziggo zal vanaf die datum op de officiële wedstrijdtenues van het eerste elftal en van Jong Ajax staan.

Ziggo en Ajax: De reacties

Sponsorreport inventariseerde de eerste reacties uit de sport en sponsorwereld op de sponsoring door Ziggo van Ajax.

Interview met Baptiest Coopmans (Ziggo) over Ziggo en Ajax

Ziggo is de komende vierenhalf jaar hoofdsponsor van Ajax. Het kabelbedrijf betaalt 8 miljoen euro per jaar en een bonus van maximaal 2 miljoen euro. Sponsorreport sprak met beoogd CEO van Ziggo Baptiest Coopmans over de sponsoring door het kabelbedrijf.

'PSV kiest voor Umbro'

PSV speelt volgend seizoen in kleding van Umbro. Het aflopende contract met Nike, dat bijna 20 jaar sponsor was van PSV, wordt niet verlengd. PSV zou een contract voor vijf jaar tekenen met Umbro. Dat meldt PSV-watcher Thijs Slegers.

Fonds Gehandicaptensport en Aegon verlengen samenwerking

Aegon Nederland en Fonds Gehandicaptensport hebben hun handtekening gezet onder de verlenging van het contract tot en met eind 2017.

Heineken vanaf 2015 partner alle Mojo concerten in Nederland

Heineken is vanaf 2015 partner van alle festivals en outdoor concerten van Mojo Concerts in Nederland. De komende drie jaar zal Heineken actief betrokken zijn bij beroemde evenementen als Lowlands en North Sea Jazz. Daarnaast omvat het partnership festivals zoals PITCH, Down the Rabbit Hole, Songbird en Forta Rock.

UPC stopt sponsoring International Film Festival Rotterdam

UPC stopt met de sponsoring van het International Film Festival Rotterdam (IFFR). UPC was vier jaar lang hoofdsponsor van het festival, onder andere als naamgever van de UPC Publieksprijs.

Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever lanceren DOE MAAR LEKKER DUURZAAM

Donderdag 30 oktober start de door de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever geïnitieerde campagne DOE MAAR LEKKER DUURZAAM. Doel van de campagne is de Nederlandse consument bewuster maken van duurzamer eten en laten zien dat het eigenlijk heel gemakkelijk en lekker is.

Sponsorinkomsten PSV gestegen

De sponsorinkomsten van PSV zijn in het boekjaar 2013-2014 met 100.000 euro gestegen. Dat blijkt uit het vandaag gepubliceerde financieel jaarverslag.

Team LottoNL-Jumbo gepresenteerd

Zoals de meeste media en ook Sponsorreport al eerder meldden is Jumbo Supermarkten de tweede naamgevende hoofdsponsor geworden van Team LottoNL, de gecombineerde schaats- en wielerploeg. De nieuwe naam van het team wordt Team LottoNL-Jumbo. Dat werd bekend gemaakt tijdens een perspresentatie van het team in TivoliVredenburg.

VDL hoofdsponsor Jumping Indoor Maastricht

Jumping Indoor Maastricht heeft er dit jaar, naast Longines en Audi, een nieuwe hoofdsponsor bij met de VDL Groep.

21 cases genomineerd voor een SponsorRing

Nog 21 sponsorcases dingen mee naar de SponsorRingen 2014. Dat blijkt uit de nominaties die de Stichting Sponsor Ringen donderdag heeft bekend gemaakt. KPN, Ziggo en Boskalis ontvingen elk twee nominaties.

Vattenfall beëindigt samenwerking NOC*NSF

Vattenfall beëindigt de samenwerking met NOC*NSF al eind 2014. De oorspronkelijke samenwerking zou lopen tot en met 2016.